Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sendte nettopp et bekreftende svar på et pristilbud jeg fikk før idag på en slik printer:



    Så da blir det å rydde plass til en printer som tar ca 140x120x70cm plass og veier 85kg på strømpelesten Satser på at den er på plass til helgen. Det blir stas
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • Er vell ikke bare i dag men siste dagene er det kjøpt inn følgene

      audison 5.1K
      Hertz ML1600
      Hertz HL70
      Hertz HT28
      Hertz HSX 300 (eller noe sånn)
      Div dempematter
      ca 10-11000kr

      Comment


      • Originally posted by titus41 View Post
        Se her ja
        ble bedre ikke sant ?
        Ble veldig fornøyd med min nightbreaker også. men blir for godt vant til det vøtt så nå grubler man om ulovlig xenon. litt rart at ting er ulovlig når man kan SE BEDRE latterlig hehe .
        Det er ulovlig fordi de blender motgående kjøretøy når man er på pei over en bakketopp siden bilen ikke har høydejustering av lysa. Noen biler har dette selv uten xenon lys, men biltrangsynet er litt, vel trangsynt.

        Men ja har nightbreaker selv på bilen og syns de er helt rå.
        Mvh. Damir

        Comment


        • Hva med duden som kjører foran deg som blir blenda? Hinter litt til Rune sin bil som har ulovlig xenon. Gud hvor slitsomt det var å ligge foran han i 1-2 timer.

          Hvorfor heller ikke montere fjernlys og bruke de slik de skal brukes istedenfor å ha tilnermet fjernlys hele tiden?...
          Nei vet dere hva, sliter dere med å se veien så vet dere tydeligvis ikke hvordan dere skal bruke lysene.
          Jeg har ingen form for ulovlig lys på golfen og har ALDRI hatt problemer med å kunne se hva som er i veibanen uansett hvilken tid på døgnet, og ja jeg har kjørt jævla mange langturer til oslo ogtilbake til stavanger igjen.

          Men for all del, tøft det er det
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • 2900kr på ny clutch til citroen. Så nå er det ut i kulda og bytte...
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

            Comment


            • 880kr for 15 min i tannlegestolen for at tannlegen skulle fortelle meg at tennene mine er i like bra stand som ved sist tannlegesjekk for et år siden..

              DET kunne jeg fortalt meg selv, helt gratis! Neste time blir ikke før det faktisk kjennes ut som det er noe galt tenker jeg..
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment


              • Originally posted by Haakon O View Post
                880kr for 15 min i tannlegestolen for at tannlegen skulle fortelle meg at tennene mine er i like bra stand som ved sist tannlegesjekk for et år siden..

                DET kunne jeg fortalt meg selv, helt gratis! Neste time blir ikke før det faktisk kjennes ut som det er noe galt tenker jeg..
                Hihi, da betalte du en stivere timepris enn meg, som måtte sitte bittelitt over en klokketime - på akuttime
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • Er det bedre å betale "en stiv timepris" enn "en slikk og ingenting"?

                  Comment


                  • Originally posted by epifant View Post
                    377,- på ett par Tang Band W2... Skal brukes til "proof of concept" først og fremst.

                    epifant, jeg er nysgjerrig på hva du pønsker på her jeg?
                    Bmw e34 520:
                    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                    Comment


                    • Det kommer nok litt oppdateringer etterhvert Foreløpig står de til innspilling mens jeg drodler videre på planene.

                      Comment


                      • Jeg venter i spenning.
                        Bmw e34 520:
                        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                        Comment


                        • siqqa 2000 på BeyerDynamic DT770 Edition, endelig skal en få litt kos å hørre på, sleppe det jævla passat rælet som står og durer, URRRRRRRRRR sier bilen...
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • Ikkeno enn så lenge ihvertfall.. snart lunsj, så får se da.. :P
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                            Comment


                            • har kjøpt ett sett med hertz space1

                              Comment


                              • 65,- på lunsj.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                                Comment

                                Working...
                                X