Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hoho, Bilstereoforumets multimilliardær!

    On-topic: 150,- til bensin.

    Comment


    • Originally posted by Haakon O View Post
      Idag har jeg brukt penger på ...penger!

      (eller de kom iallfall i posten idag)
      Dæven, nå skal jeg svare på de mailene jeg har fått også.. kanskje jeg også får et par mill i posten!
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • 8750 på ODR spiller og P9 DSP (+ div kabelvas)
        og imorgen: 2100 på SPLEN (totalt 20 ark)
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • Skulle vel egentlig bare skrevet ut kontoutskriften her, så ble man ferdig med det...

          MEN, jeg har ebay'a!

          http://cgi.ebay.com/NEW-DRAGON-MACE-...item3a61818ccc

          Fikk dem til å putte på gift og value på 25$, så ca 550,- ferdig i landet.

          De koster 1499,- nye i landet.
          Og jeg skulle egentlig bare ha glasset, men det koster 800 alene her i landet.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • Originally posted by neptyr View Post
            Skulle vel egentlig bare skrevet ut kontoutskriften her, så ble man ferdig med det...

            MEN, jeg har ebay'a!

            http://cgi.ebay.com/NEW-DRAGON-MACE-...item3a61818ccc

            Fikk dem til å putte på gift og value på 25$, så ca 550,- ferdig i landet.

            De koster 1499,- nye i landet.
            Og jeg skulle egentlig bare ha glasset, men det koster 800 alene her i landet.
            Tror rosa glass kler deg, smukken
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • Yeah, så for meg den kom.
              Men det er faktisk noe av det beste glasset for flatt lys visstnok, som er det eneste jeg har rent i til nå iår
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • Når jeg kjørte motocross pleide vi som regel og bruke gule og oransje glass under sånne forhold, mener jeg og huske
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment


                • Må være lyse de gule glassa da?
                  Dette er for dårlig lys typ mørkt overskya osv.

                  Om de ikke funker, så selger jeg dem bare
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • Nye dørpanel i glassfiber til Lupoen:

                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • Originally posted by neptyr View Post
                      Må være lyse de gule glassa da?
                      Dette er for dårlig lys typ mørkt overskya osv.

                      Om de ikke funker, så selger jeg dem bare
                      De var ikke mørke nei, men de hjalp veldig på og få frem konturer og detaljer der hvor man kjørte, de ble mer markert om du skjønner?
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                      Comment


                      • Originally posted by Crazytaxi View Post
                        De var ikke mørke nei, men de hjalp veldig på og få frem konturer og detaljer der hvor man kjørte, de ble mer markert om du skjønner?
                        Jepp, det jeg håper å få til med de Pink Ionized, de skal visst være sjefe på akkurat det der
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • 1200kr på div. saker

                          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                          Comment


                          • Riktignok ikke brukt penga idag, men fikk pakka idag i hvertfall:



                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • Originally posted by neptyr View Post
                              Jepp, det jeg håper å få til med de Pink Ionized, de skal visst være sjefe på akkurat det der
                              De er helt RÅ på akkurat det der Kjørte med de i snøstorm på geilo for noen helger siden.. Veldig gode
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment


                              • Og hva har du nå fått her ugn??
                                Del med oss!
                                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                                Comment

                                Working...
                                X