Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Stianuno View Post
    Det er som med sprengte høyttaler elementer og dårlig jording, kun bruker feil
    ..og skrivefeil!
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • 727,26 på en "Skulle bare kikke" tur på Ebukta
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • Originally posted by Crazytaxi View Post
        727,26 på en "Skulle bare kikke" tur på Ebukta
        Hihi, er farlig sånn! Noen hint om hva det ble?
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • 3000,- brukt idag på div. dilldall
          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

          Comment


          • Igår; Dynabel i Oslo; 700 spenn.
            Full tank på bilen (Shell): 750 spenn.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • Originally posted by ugn View Post
              Hihi, er farlig sånn! Noen hint om hva det ble?
              Ja det var det.. hehe..
              tja.. er ganske innLYSENDE da.. :P
              også noe annet småtteri som blåser litt.. :P
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • 120,- på claesolson.
                i printplate til delefiltere^^
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • Idag røyk det 5000,- på brukt original eksos.
                  så kommer momsen i tillegg...
                  Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                  Comment


                  • Fikk ny skjerm til mobilen i går for 180,- inkl. et bitte lite skrujern, og frakt fra http://www.formymobile.co.uk/

                    Genial side dersom man ikke gidder å kjøpe ny telefon hver gang den havner i klem i bildøra..

                    På siden ligger det også demonteringsanvisning til de aller fleste mobiltelefoner.
                    Olav L.
                    Volvo 740 GLT -90

                    Comment


                    • 350 kroner på den 'lokale' dyrebutikken

                      Planla å kjøpe meg litt kaffe, men endte opp med at de måtte fjerne ~200 stk Zoega kaffeposer fra butikken isteden. Sukk. Litt lei av dårlig utvalg og dårlig dato på kaffe
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • Originally posted by ugn View Post
                        Planla å kjøpe meg litt kaffe, men endte opp med at de måtte fjerne ~200 stk Zoega kaffeposer fra butikken isteden. Sukk. Litt lei av dårlig utvalg og dårlig dato på kaffe
                        Nybrent fra ebay. lettvindt og godt.
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                        Comment


                        • Skal man få det fram litt fort så blir vel frakta like mye som å kjøpe i norge?
                          Holder meg til TW og SRW enn så lenge, god kaffe og garantert fersk. Frakten fra SRW er bare €3.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • kjøpte meg hjelm da jeg skal sitte på med en kompis , 200sx blodtrimma Hvis noen skal på " old track funeral 22 januar på rudskogen" nå på lørdag så ses vi sikkert

                            Comment


                            • Originally posted by m4sta View Post
                              kjøpte meg hjelm da jeg skal sitte på med en kompis , 200sx blodtrimma Hvis noen skal på " old track funeral 22 januar på rudskogen" nå på lørdag så ses vi sikkert
                              Gratis inngang for tilskuere, så her oppfordres alle til å ta turen! Sikkert 50 spenn i parkering hos de blojævlene som driver den privatparkeringa der, men uansett småpenger.
                              Tror jeg tar turen!
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • Idag har jeg brukt penger på ...penger!



                                (eller de kom iallfall i posten idag)
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X