Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selvfølgelig avvhenger effektiviteten til pumpe på gradene ute og selvfølgelig er billigere pumper mindre effektive. Bor selv i en eldre bolig og vet hvor vanskelig det er å holde varme i huset med bare vedfyring når det er 20 blå ute, spesielt hvis man ikke orker å stå opp tidlig nok til å fyre opp varme før man drar på jobb eller har noen til å fyre mens man er på jobb.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • Originally posted by Stianuno View Post
      BTW: 7500,- i strømregning! nå mister du velgere jensemann
      Hehem... På november og desember brukte jeg strøm for ca... Tja... 500,-?

      Og da med varmekabler i alle gulv + vedovn...

      Men, det skal også sies det, at jeg bor i en kjellerleilighet, og ikke fyrer for fullt med varmekablene...

      Det skal vel også sies at jeg ikke betaler nettleie da....
      Oooog at jeg er på farten ca så og si alltid
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • Heldige du

        Her går det minimum en runde med vaskemaskin og oppvaskmaskin i døgnet, så skal 4 personer dusje/bade
        Men den strømen må jeg ha, så eneste jeg kan kutte er oppvarming.

        Har en ur-gammel strømmåler og en sykt kraftig magnet liggende på jobb, må testes

        Comment


        • Japp, strøm må man ha...

          Dog, hadde jeg vært hjemme hver eneste dag, så hadde nok regninga vært normalt høyere også

          Men ser det at med 4 familiemedlemmer så går det litt mer enn det en enkeltperson trenger
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • Jeg er jo da så heldig at jeg fikk ny digital måler i sept. så får ikke jukset noe heller...
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

            Comment


            • Selvvask Statoil 55,-
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • strømregning på 5300kr idag
                Cerwin Vega! Pioneer

                Comment


                • FRP neste gang bare i rein protest!

                  Comment






                  • Voi Voi! - Ble et lite impulskjøp idag, fikk en telefonsamtale og greide ikke å si nei
                    (HVOR I HELVETE SKAL JEG HA DET? )
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • Skulle spørre hva i alle dager du skal med en svær pappeske, men så fikk jeg myst litt og så det var akvarium. Grattis!

                      Hadde et lite akvarium før, men med den lukta, lyden og jobben (og den hyppige dauinga!) syns jeg jaggu katt er lettere å ha i hus. :P

                      Comment


                      • Kjøp deg kamp fisker UGN :P varer ikke så lenge men.
                        er jo fint å ha akvarium og. så lenge man husker å rense det osv . blir sykkkt mye alger der bare etter 2 uker.
                        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                        Comment


                        • hæææææææææ?

                          Comment


                          • kjenner meg ikke igjen i de siste postene her i det hele tatt gitt.
                            aldrig hatt noen av de problemene med mine akvarium
                            Cerwin Vega! Pioneer

                            Comment


                            • kampfisk er jo morsomme fisker
                              Alger? Blir litt vist karet står i direkte sollys ja, men ikke noe spesielt ellers. Bare å ha et par flinke maller det, så er algene borte..

                              Comment


                              • Det er som med sprengte høyttaler elementer og dårlig jording, kun bruker feil

                                Comment

                                Working...
                                X