Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plagiat av Bilstereoforumet.no ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Men det er jo ingen som blir spilttet på midten selvom .com versjonen ble opprettet! Folk samler seg der det er mest kompetanse og underholdning å hente, og det skal mye til før .com tar igjen .no på dette punktet!
    Bmw e34 520:
    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

    Comment


    • #62
      Tenkte jeg skulle si litt hva jeg mente om denne saken egentlig.

      Jeg må si meg helt enig med Tony på en rekke punkter, hovedsaklig det med plagiat og "råkopi" som noen kanskje vil kalle det. Selve splittelsen er jeg tildels enig i. For jeg tror de som er mest aktive, har mest fornuftig å si, kan hjelpe og er etablert i dette forumet vil være igjenn.

      Det neste jeg kommer til å si er vel kanskje frekt,usmakelig å direkte slemt men:

      ... kanskje splittelsen vil føre til at vi får luka ut litt ugress på forumet. Det er mye piss man kan se på uansett forum. Og de fleste store flashye forum med utallige funksjoner og lovnader har en tendens til å tiltrekke seg den "generasjonen" av "entusiaster" som har generellt bare et lass med piss å komme med. Kanskje dette vil renske opp forumet og akkurat dette forumet blir sett på som et seriøst og oppriktig sted for den svorne tilhenger av bilstereo. Da snakker jeg så klart om bilstereoforumet.no som vil igjen bli det store som interreserte vil flykte til. Og leve videre...

      Jeg tviler på at vi blir "splittet" men dog få litt mindre innlegg/aktive brukere!? Men kanskje innholdet blir litt bedre?

      Hva tror dere?
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #63
        Originally posted by tofter View Post
        Men det er jo ingen som blir spilttet på midten selvom .com versjonen ble opprettet! Folk samler seg der det er mest kompetanse og underholdning å hente, og det skal mye til før .com tar igjen .no på dette punktet!
        Takk! Må være det beste inlegget hittil. Kort og fantastisk riktig


        Originally posted by PikoFlex View Post
        Tenkte jeg skulle si litt hva jeg mente om denne saken egentlig.

        Jeg må si meg helt enig med Tony på en rekke punkter, hovedsaklig det med plagiat og "råkopi" som noen kanskje vil kalle det. Selve splittelsen er jeg tildels enig i. For jeg tror de som er mest aktive, har mest fornuftig å si, kan hjelpe og er etablert i dette forumet vil være igjenn.

        Det neste jeg kommer til å si er vel kanskje frekt,usmakelig å direkte slemt men:

        ... kanskje splittelsen vil føre til at vi får luka ut litt ugress på forumet. Det er mye piss man kan se på uansett forum. Og de fleste store flashye forum med utallige funksjoner og lovnader har en tendens til å tiltrekke seg den "generasjonen" av "entusiaster" som har generellt bare et lass med piss å komme med. Kanskje dette vil renske opp forumet og akkurat dette forumet blir sett på som et seriøst og oppriktig sted for den svorne tilhenger av bilstereo. Da snakker jeg så klart om bilstereoforumet.no som vil igjen bli det store som interreserte vil flykte til. Og leve videre...

        Jeg tviler på at vi blir "splittet" men dog få litt mindre innlegg/aktive brukere!? Men kanskje innholdet blir litt bedre?

        Hva tror dere?
        Da tror jeg du bommer fælt. Funksjoner og tøft utseende har vel ingenting å si for dem som bare sprer piss når det ikke er andre brukere der inne til å sluke det opp. Slike brukere pleier å være veldig opptatt av oppmerksomhet. For det andre så tror jeg pisspreikere ikke er mer opptatt av slike funksjoner enn vanlige forumbrukere i det hele tatt. Alle er da mennesker, men kompetansen varierer, og tror derfor ikke en utvalgt gruppe mennesker skulle flyttet over til et annet forum pga ekstrafunksjoner. Der det er aktivitet, underholdning og gode svar å hente er der det siviliserte mennesket ønsker å oppholde seg generelt.
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #64
          Drøye 2 uker etterpå, har super forumet hele 86 medlemmer. Og det tar av med aktivitet der.....

          :clap:
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #65
            Foreslår at denne tråden stenges....

            La de som vil bruke det forumet gjøre det....


            Genexxa: Åssen vet du hvor mange medlemmer .com har? Blitt medlem dær bare for å sjekke???
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #66
              Originally posted by Bassoflove View Post
              Genexxa: Åssen vet du hvor mange medlemmer .com har? Blitt medlem dær bare for å sjekke???
              Såså Er bare å besøke forumet anonymt så ser man det.
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #67
                Det står helt nederst.
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #68
                  Ja voldsom aktivitet der må jeg si. Hele en tråd i delen som tilsvarer "Generell Prat" her.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by neptyr View Post
                    btw.

                    morel.no.

                    Just saying.
                    Det første jeg tenkte på da jeg leste denne tråden i dag!

                    Nok et eksempel på at mulighetene for profitt er altoverskyggende for mange. Fucktards!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by GENEXXA View Post
                      Det står helt nederst.
                      Wow, syntes det er høyst umoralsk at moderatorene her inne taler så fornedrende om et offentlig forum til en butikk på et forum som en butikk selv eier for å tjene mer penger.

                      Dere kan gjerne si at Elutstyr er umoralske, men om dere er like ille så kan dere pokker ta meg ikke klage.
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Bassoflove View Post
                        Foreslår at denne tråden stenges....

                        La de som vil bruke det forumet gjøre det....


                        Genexxa: Åssen vet du hvor mange medlemmer .com har? Blitt medlem dær bare for å sjekke???
                        Helt enig, tråden her burde stenges da den ikke skaper annet enn misnøye og sure oppstøt fra visse brukere. But hey, thats just my two cents
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by DD-Henrik View Post
                          Helt enig, tråden her burde stenges da den ikke skaper annet enn misnøye og sure oppstøt fra visse brukere. But hey, thats just my two cents
                          Jeg har popcorn og brus, samt pepsiduo mot sure oppstøt, så det er bare å fortsette
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #73
                            Iog med det er Elutstyr som har "melket" denne "kua". Så tror jeg ikke IB har merket den store fortjenesten etter forumet ble opprettet.

                            Er det en bedrift jeg syns burdet lage/hatt et forum. Er det B2 Audio. Da kan man diskutere hver serie av produktene etc. Slik som elemental Designs forumet.
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by DD-Henrik View Post
                              Wow, syntes det er høyst umoralsk at moderatorene her inne taler så fornedrende om et offentlig forum til en butikk på et forum som en butikk selv eier for å tjene mer penger.

                              Dere kan gjerne si at Elutstyr er umoralske, men om dere er like ille så kan dere pokker ta meg ikke klage.
                              Om det er meg du sikter til, så tar du skammelig feil. Hadde jeg vært ute etter å melke denne kua, så hadde jeg ikke latt deg, elutstyr, og andre, få fritt og helt gratis, promotere seg selv og sine varer her inne.

                              Dette forumet ble laget for å samle mangfoldet, noe jeg syns vi har lykkes bra med.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment


                              • #75
                                Jeg får forresten MASSE monopolpenger for detta.
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X