Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som gleder seg til Premier League starter igjen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som gleder seg til Premier League starter igjen

    Noen som gleder seg til Premier League starter igjen?

    Hvem holder du med? Hvorfor holder du akkurat med det laget?

    Hvor tror du laget ditt ender opp? Bedre eller dårligere plassering enn ifjor?

    Skal du reise over for å se noen matcher?

    Prøv å hold dere i skinnet når dere skriver, ikke skriv hvis du vil spre kvalme
    Last edited by gooner87; 10-08-2010, 20:36.

  • #2
    gleder meg stort!! og det blir en perfekt start for Liverpool på søndag!! YNWA!
    Last edited by pgoutlaw; 10-08-2010, 20:56.

    Comment


    • #3
      Der er vi enige, holder med L'pool sjæl. Tror de ender opp på 3 eller 4 plass though...
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #4
        er ikke så mye og glede seg til det,spurs kommer til og ta dette lett
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #5
          Gleder meg som unge selv

          Tror det blir en heftig kamp, tror og håper det blir en jevn kamp men Arsenal vinner

          Holder med Arsenal(kom vel ikke som en bombe)

          Har holdt med dem siden 5-års alderen etter å ha vært på Highbury sammen med onkel. Ble frelst

          Er evig optimst så jeg håper på gull i år(mange år siden et trofe), men tror det kan bli vanskelig med de keeperene vi har i stallen nå.

          Skal reise over for å Arsenal vs. Tottenham den 21.11.10.

          Comment


          • #6
            Førr JÆVLI.... Kan ikke være noen plasser uten at SPORT blir nævnt. Skulle ha betalt Canal Digital Xtra for IKKE å få sport på Dreamboxen min,eller slippe å bruke tid på å søke etter de kanalene når den må oppgraderes.

            Men that´s me
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #7
              nei ikke egentlig men respekterer de som liker fotball
              folk får se på nøyaktig hva de vill og det gjør meg ingenting at det går sport på mange av tvkanalene våres.
              Mvh Tony Andrè
              Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
              Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

              Comment


              • #8
                absolutt ikke. Men liker å se på noen kamper inni mellom, spørs hvem jeg deler hybelen med. Eneste irriterende med fotball folka (ikke vondt ment) er at de kun viser fotball og skisport under sporten. Altså det er mer sport enn det. Uff.
                Mvh. Damir

                Comment


                • #9
                  OHYES, jeg gleder meg!! Har drevet og flyttet og pusset opp, så nå blir det fortjent avslapping forran tv med PL!

                  Heier på Liverpool, og tror denne sesongen ender på 3 plass.

                  Liverpool er et lag som en stor del av familien hoder med, så jeg fikk det vell i genene

                  Har faktisk aldri vært å sett noen kamper fra tribunen, men har et håp om det i år! (hvis denne jævla lærlingelønna strekker til)

                  YNWA!
                  ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
                  99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
                  § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

                  Comment


                  • #10
                    PL1 PL2 og PL3 kanalene er på vei inn i huset her nå, så projector og anlegg står klar til kampstart

                    YNWA.
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Kunne ikke brydd meg mindre

                      Gi meg heller motorsport og utforsykling så blir jeg fornøyd.

                      Discovery okkuperer en stor del av tiden TV'n står på.

                      Comment


                      • #12
                        Jeg kan ikke si at jeg gleder meg, nei.
                        Har pr. dags dato ikke sett en eneste hel fotballkamp i mitt liv, og jeg skjønner bare ikke poenget med å sparke en ball hit og dit.
                        Men, det er nå meg

                        At andre liker å se på fotball gjør meg ingen verdens ting, de har vel like god underholdning i det som jeg har når jeg ser på f.eks Formel 1-løp eller andre former for motorsport
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment


                        • #13
                          Liverpool fans i flertall her vertfall, kult

                          tror nok Liverpool kommer til å "overraske" denne sesongen og kjempe om gullet, visst det kommer nye eiere på banen og ett par stjernespillere inn porten.

                          har heldigvis altibox og alle 6 hd kanalene til tv2, så får sett alle kampene til kjerringa's store frustrasjon


                          YNWA

                          Comment


                          • #14
                            Bli morsomt å se favoritt laget mitt Newcastle i PL igjen

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by halseth View Post
                              Bli morsomt å se favoritt laget mitt Newcastle i PL igjen
                              håper dem gruser manshit utd på mandag vertfall..

                              Comment

                              Working...
                              X