Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plass til å skaffe dere "raske penger"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plass til å skaffe dere "raske penger"...

    ..bør ikke være her på forumet!!!! Noen som er enig,eller har invendinger mot min ytring?
    No Windows-crap,just Mac Power

  • #2
    Kom med noen eksempler da, så det er lettere å vite hva du vil frem til?
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      By på en gjenstand her på forumet ved en aksjon,for så å legge den ut på salgsplasser som Finn.no/Qxl.no FØR auksjonen er avsluttet.... Er du med nå Håkon O?
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #4
        Hinter vell ikke fram til MO3 ? :P

        Comment


        • #5
          Enig med deg BoL
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #6
            Folk får jo gjøre som de vil selvsagt, men man får fort et navn på seg da.

            Evig eies kun et dårlig rykte.

            Comment


            • #7
              Så lenge man gjør opp for seg her så spiller det ingen trille for min del hva man gjør i ettertid. Samme om jeg har skaffet meg noe billig en eller annen plass. Om jeg kjøper f.eks en forsterker billig hos en kompis som ikke bryr seg om å ha den eller styre på med forum/finn.no/annen annonsering for å bli kvitt den til markedspris, må jeg da selge den uten gevinst fordi at det er FY å tjene noe på salg her?

              Kjøpte nettopp en Audison monoblokk her til prisen selgeren ville ha, som var temmelig lav, og solgte den lokalt til omtrent dobbel pris samme dagen jeg hentet den på posten, har du noe imot det Bol? Tjente raske penger på det jeg. Og de pengene brukte jeg på å delvis finansiere kjøp av 3 forsterkere fra england, som var til en god pris, kanskje 1/3 av hva de går for her til lands. Kommer ikke til å selge disse med tap om jeg bestemmer meg for å selge de heller.
              Last edited by Haakon O; 10-08-2010, 16:49.
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment


              • #8
                Originally posted by halseth View Post
                Hinter vell ikke fram til MO3 ? :P
                Jeg nevner ikke navn. Men det som slår meg litt her, er at dette har skjedd før. Bydd på en ting,lagt det ut for salg for å betale for gjenstanden(som ikke er selgers en gang enda). Det blir for dumt ass.

                Og ja. Det blir det et bra rykte av.

                Jeg syns at nå får flere av brukere her på forumet bruke flere sagflis av lageret sitt,og ikke gjøre sånn at det blir regler for ditt og regler for datt osv...

                KEEP IT CLEAN

                Originally posted by Haakon O View Post
                Så lenge man gjør opp for seg her så spiller det ingen trille for min del hva man gjør i ettertid. Samme om jeg har skaffet meg noe billig en eller annen plass. Om jeg kjøper f.eks en forsterker billig hos en kompis som ikke bryr seg om å ha den eller styre på med forum/finn.no/annen annonsering for å bli kvitt den til markedspris, må jeg da selge den uten gevinst fordi at det er FY å tjene noe på salg her?
                Seff må det være lov å gjøre et KUPP. Men å by i hytt og gevær uten penger,eller legge ting ut for salg uten:
                1: Å ha testa produktet
                2:Å ha sett hvordan det er fysisk(slitasje osv)
                3:At det kommer fram i Posten

                Det blir for dumt....
                Last edited by GENEXXA; 10-08-2010, 18:37.
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #9
                  om folk kan tjene penger på videresalg driter jeg egentlig i, men å legge ut ting til salgs før man i det hele tatt eier det er meget lite uønskelig spør du meg.. for ikke å snakke om at det direkte håner personen som eier det fra før..
                  Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Haakon O View Post
                    Kjøpte nettopp en Audison monoblokk her til prisen selgeren ville ha, som var temmelig lav, og solgte den lokalt til omtrent dobbel pris samme dagen jeg hentet den på posten, har du noe imot det Bol? Tjente raske penger på det jeg. Og de pengene brukte jeg på å delvis finansiere kjøp av 3 forsterkere fra england, som var til en god pris, kanskje 1/3 av hva de går for her til lands. Kommer ikke til å selge disse med tap om jeg bestemmer meg for å selge de heller.
                    Heeeey, hva er det du sier!? Neida Jeg solgte forsterkeren til samme pris jeg kjøpte den for, og hva du selger den videre for senere har ikke jeg noe med. Det er jo selger selv som bestemmer hva han vil selge for..

                    Støtter derimot TS med tilfeller hvor det er snakk om å "selge" ting før en selv har motatt varen, og andre sleipe triks.
                    Bmw e34 520:
                    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                    Comment


                    • #11
                      Dette blir nesten som ordtaket:
                      "Ikke selg skinnet, før bjørn er skutt".

                      Men at det er noe stor profitt, og sitte og kjøpe brukt bilstereo, og selge dyrere, vil jeg ikke tro er noe og satse på for raske penger.
                      Men enkelte tilfeller kan du tjene litt mer enn hva du gav for det, men de 3 punktene du Glenn listet opp, er jo en selvfølge.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #12
                        raske måter å tjene penger på er som regel verdt å holde skjult. Ellers så ville alle gjort det og dermed er det ikke like raskt.

                        Men å kjøpe bilstereo billig for så å selge det videre dyrere er jo en genial måte.

                        En bekjent lurte på om jeg kunne ordne han billig bilstereo, det gjorde jeg , kjøpte nytt fra statene og tjente par tusenlapper på det. Men er ikke akkurat en rask metode og det er som regel ikke noe man kan holde på med lenge hvis man ikke er en veldig sosial kar.

                        Raskeste måten å tjene en slant er å installere CD spillere for bekjente, av erfaring så er det som regel gjort på 30 min, og tar man 250kr for det så er det ganske kjappe penger.
                        Mvh. Damir

                        Comment


                        • #13
                          Det bryr jeg meg katta om. Men å selge noe du ikke selv har kjøpt enda blir for dumt. Og får stå for "selgers" regning.
                          Jeg har selv solgt ting her som senere har dukket opp på finn for nesten dobbelt pris. Bryr jeg meg? Neppe.
                          Steffen Hammersgård
                          Alpine - Mosconi
                          Min prosjekt tråd

                          Comment

                          Working...
                          X