Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo 745/945 prøvde å stjele anlegget mitt inatt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volvo 745/945 prøvde å stjele anlegget mitt inatt

    Vell våkna litt før 6:00 i morges pga rare lyder.
    Gikk i Vinduet mitt å skulle se....


    Å gjett hva, sto 1 stk ikke hvit person å skulle demontere anlegget mitt!
    Fikk ei satans fart på meg å røska nærmest med meg kubeinet å for på sprang i de.
    Han var alene oppe med bilen min,men de var kanskje 3-4 stk til sammens i den Audi A4'a.


    Ringte politiet å forklarte saken for de.
    Å de skulle ut å patruljere etter bilen å beskrivelsen på den.


    Faens kjeltringer!
    Heldigvis er alt så godt skrudd fast at de ikke fikk noe med seg da.

    De hadde baller som turte dette, bilen står parkert 1-2 meter fra huset.
    Last edited by Akilles; 01-08-2010, 12:39. Reason: feil overskrift
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

  • #2
    Originally posted by PederRS View Post
    Vell våkna litt før 6:00 i morges pga rare lyder.
    Gikk i Vinduet mitt å skulle se....


    Å gjett hva, sto 1 stk ikke hvit person å skulle demontere anlegget mitt!
    Fikk ei satans fart på meg å røska nærmest med meg kubeinet å for på sprang i de.
    Han var alene oppe med bilen min,men de var kanskje 3-4 stk til sammens i den Audi A4'a.


    Ringte politiet å forklarte saken for de.
    Å de skulle ut å patruljere etter bilen å beskrivelsen på den.


    Faens kjeltringer!
    Heldigvis er alt så godt skrudd fast at de ikke fikk noe med seg da.

    De hadde baller som turte dette, bilen står parkert 1-2 meter fra huset.


    Godt du fikk stoppa jævlene!!

    De trenger jo ikke være redde for å bli tatt, vanker bare et klapp på skuldra og henleggelse allikevel. Lurer på hvorfor man egetlig gidder å ha ærlig arbeid... :P
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #3
      Du fikk ikke sett skiltnr. på Audi'en?
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #4
        Audi'n hadde ikke skilt, så skulle vært relativt lett for polisn å sett de.
        Men husker veldig godt bilen,felgene den hadde å ikke minst fargen.


        Joakim,denne gangen kom jeg akkurat i tide.
        Sist gang var jeg 12timer forsent

        Skal låve dere jæveln sprang,skulle trodd han hadde gullmedalje i sprint
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment


        • #5
          synd du ikke fikk testa strekkfastheten i kubeinet da, f.eks i kraniehøyde hadde sikkert gjort underverker:P
          btw heter det universal hyttenøkkel ikke kubein:P
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

          Comment


          • #6
            hahahaha omegadti

            Glad bikkja sa ifra iallfall.
            ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
            Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

            Comment


            • #7
              bikkje er kjekt å ha, men ingenting i forhold til en trunk monkey.

              http://www.youtube.com/watch?v=Ee3L9BQQ4Gs
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dammed View Post
                bikkje er kjekt å ha, men ingenting i forhold til en trunk monkey.

                http://www.youtube.com/watch?v=Ee3L9BQQ4Gs
                hahahahahahahahahhaha!
                Genialt,skulle hatt en slik en ja
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • #9
                  Hihihihi, den var jaggu fin omegadti og Dammed

                  Men sånn seriøst, hva skal'n gjøra a?
                  Jeg hadde blitt pissed forbanna hvis noen drev å rota rundt hos meg.. men igjen, hvis de er 4 stk og jeg er 1 så er det jo ikke så vanskelig for de å 'vinne'.
                  Kan jo liksom ikke ta hagla og skyte de heller..
                  Leste litt om gps-trackere osv man kan montere i bilen, men de kan man jamme ganske enkelt med $10-ding.

                  Så: Hvordan kan man sikre seg best mulig? Uten å mure inn bilen, uten dør.
                  Last edited by ugn; 01-08-2010, 15:17.
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ugn View Post
                    Hihihihi, den var jaggu fin omegadti og Dammed

                    Men sånn seriøst, hva skal'n gjøra a?
                    Jeg hadde blitt pissed forbanna hvis noen drev å rota rundt hos meg.. men igjen, hvis de er 4 stk og jeg er 1 så er det jo ikke så vanskelig for de å 'vinne'.
                    Kan jo liksom ikke ta hagla og skyte de heller..
                    Leste litt om gps-trackere osv man kan montere i bilen, men de kan man jamme ganske enkelt med $10-ding.

                    Så: Hvordan kan man sikre seg best mulig? Uten å mure inn bilen, uten dør.
                    Er glad jeg har bikkja som passer på
                    Er ikke mye man kan gjøre, men var "guts" at de turte i det hele tatt...

                    Skal nå finne ut hvem dette er, så får man se hva som skjer.
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • #11
                      det er helt utrolig hva de kan tørre og finne på..

                      For ca 8 år siden hadde vi folk hjemme. DVS de kom helt inn i gangen, stjal bil nøklene, flyttet bort bilen fra forran garasjen, brøyt opp garasjen og stjal innbo, Atv osv.. Vi hadde schaefer hund som sov rett mot yttergangen, jeg lå med vinduet oppe 1 meter fra ytterdøra...

                      Viste seg etter en stund at det var skjedd det samme hos flere, og at det var bestillingstyveri av verktøy og atv'er.. De brukte en type gass antok politiet for jeg sover ikke veldig tungt, ikke bikkja heller....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by golfnos View Post
                        det er helt utrolig hva de kan tørre og finne på..

                        For ca 8 år siden hadde vi folk hjemme. DVS de kom helt inn i gangen, stjal bil nøklene, flyttet bort bilen fra forran garasjen, brøyt opp garasjen og stjal innbo, Atv osv.. Vi hadde schaefer hund som sov rett mot yttergangen, jeg lå med vinduet oppe 1 meter fra ytterdøra...

                        Viste seg etter en stund at det var skjedd det samme hos flere, og at det var bestillingstyveri av verktøy og atv'er.. De brukte en type gass antok politiet for jeg sover ikke veldig tungt, ikke bikkja heller....
                        Skikkelig groggy når du våkna da?
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Glad vi har 2 Alaskan malamute som kan si ifra =)

                          Ps. For ikke å snakke om så har jeg en paintballmarkør mer HARDBALL, dvs massiv gummiball slik de bruker til crowdcontroll i USA og flere plasser så klart! Tenker 200 ball rett i hoderegionen kan gjøre de ganske groggy :P
                          Pioneer - Hertz - Zealum
                          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by PikoFlex View Post
                            Glad vi har 2 Alaskan malamute som kan si ifra =)

                            Ps. For ikke å snakke om så har jeg en paintballmarkør mer HARDBALL, dvs massiv gummiball slik de bruker til crowdcontroll i USA og flere plasser så klart! Tenker 200 ball rett i hoderegionen kan gjøre de ganske groggy :P
                            Oooh, tror heller du skal passe på så jeg ikke knabber bikkjene
                            Mye arbeid å ha slike?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #15
                              Hund i seg selv er arbeidet sliikt at det er opp til hva du gjør det til.
                              Har selv en Irsk ulvehund han er 14mnd nå å snart 15mnd.

                              Men spørs på hunderasene hvor fort de tar ting å slikt
                              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                              Comment

                              Working...
                              X