Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drar bilen din damer med Anlegget?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    stemmer nok det. Er ikke få ganger jeg har blitt sjåfør fordi venninner liker å bli vist fram i bilen. ^^ Men, bilstereoen er ikke så viktig, er for det meste utseende som gjelder.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #17
      Kan vel egentlig ikke legge skjul selv på att jeg er en Råner/cruiser/loder selv.
      Men att damene kommer for anlegget er vell heller noe nytt for meg.

      Men har dratt ei å anna jenta pga anlegget.
      Men aldri bilen. (Volvo )

      Er det ikke anlegget så er det tydeligvis Turbo å plystrllyd som kanskje kan tiltrekke de.

      Men har jo fåtallet som tar kontakt pga de som sitter bak rattet.

      Jada alt har skjedde meg, værste er Fjortissene som vill ha BASS BASS BASS BASS å ikke noe annet enn bass.
      De får gå hjem
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #18
        Den dagen jeg drar dame på grunn av den gamle beemeren min, så tror jeg nok det er ei jeg ikke ville pult med naboens pikk engang - for å si det på nynorsk... :P
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #19
          Originally posted by Joakim View Post
          Den dagen jeg drar dame på grunn av den gamle beemeren min, så tror jeg nok det er ei jeg ikke ville pult med naboens pikk engang - for å si det på nynorsk... :P
          Det er hvertfall helt sant!

          Vi gutta bruker gjerne fritida vår på sport, stereo, gadgets, nerding, og å se på damer. Ikke skoshopping og baksnakking (hirr). Folk har naturlige prioriteringer som nok er ganske styrt av kjønn (og så klart er det noen avvikere).

          Jeg liker å ha garasjen for meg selv, så for jentene jeg liker virker det som om bil og stereo er like interessant som hår og sminke er for oss. Heldigvis...

          Generelt er vel regelen for begge kjønn at man kan gi et kort kompliment når den andre har gjort en innsats, mens verktøy og fremgangsmåte forblir uinteressant.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Joakim View Post
            Den dagen jeg drar dame på grunn av den gamle beemeren min, så tror jeg nok det er ei jeg ikke ville pult med naboens pikk engang - for å si det på nynorsk... :P
            Haha, kongekommentar.


            Uansett, dra damer med bil og anlegg tror jeg generellt sett funker dårlig. Har testet den approachen for mange herrens år siden den gangen jeg var ung og singel og det funket heller dårlig.

            Prøv heller nettet. Jeg og fruen møttes faktisk via IRC for rundt 10 år siden og vi henger sammen enda

            Comment


            • #21
              Originally posted by Runek View Post
              på treff drar bra eller spesiell bil damer. På Gatebil på våler så hadde en kamerat med seg golfbilen sin som jeg satt litt rundt på med og det var flere som kom bort å snakka med oss på dagen og flere som husket oss om kvelden også : D

              Hahaha :-D Hadde dere med den på rudskogen? var en jeng som for å farta i en golfbil der

              Comment


              • #22
                Nei tror ikke det. Driver å bygger om motoren på den nå. 600 cc suzuki motor som skal monteres : D
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

                Comment

                Working...
                X