Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drar bilen din damer med Anlegget?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drar bilen din damer med Anlegget?

    For min del er mine helger avsett til noe "loding"(cruising/råning) spesielt på Lørdagskvelder. Men jeg drar heller lite med reimer. Sikkert ikke mange som liker de gamle Volvoene
    No Windows-crap,just Mac Power

  • #2
    kanskje dette er noe for deg da?

    http://no.match.com/?mtcmk=MC0779-02-2316-500118

    http://www.moteplassen.com/?from=fin...content=Hjulet

    Comment


    • #3
      umm... ikke ta det personlig nødvendigvis, men sånn generelt sett så er kanskje damer mer interessert i hva som sitter bak rattet enn hva som dunker i bagasjerommet?
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #4
        Ja-Ja,men d koster. Både å bli medlem på de plassene(får vel 14 dager gratis) og det er jo ment ska vare ei stund. Da koster det også.
        Men det er jo egentli få kvinne-mennesker som interesserer seg for lyd i bil(finnes unntak). De vil heller råne seg turer innom Vero moda,Kappahl og HM.

        Så jeg lurte på om dere drar kvinnfolk som virkelig har interesse av Lyd i bil. Eller om det bare er fjortiser som kommer halvfull og ska værra med å cruise
        No Windows-crap,just Mac Power

        Comment


        • #5
          Har bil egentlig dratt damer?

          Seff de jentene som er 14-16 år gamle syns det er drit kult med bil og anlegg men er vel ikke akkurat dem man er ute etter?
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • #6
            Originally posted by bassoflove View Post
            eller om det bare er fjortiser som kommer halvfull og ska værra med å cruise
            bingo!! !

            Comment


            • #7
              Tror heller at dem syntes det er teit istedenfor tøft Har fått noen rare blikk når jeg har kjørt forbi noen jenter for å si det sånn
              - Opel Astra Turbo -
              - Jl audio 13w7 -

              Comment


              • #8
                Originally posted by JL Audio 13w7 View Post
                Tror heller at dem syntes det er teit istedenfor tøft Har fått noen rare blikk når jeg har kjørt forbi noen jenter for å si det sånn
                Word!
                Og hva har det egentlig og si at bilen/anlegget ditt drar damer? Da er det anlegget/bilen som er spennende, ikke deg. Ergo - No sucsess anyways..

                Sånn ser jeg på saken værtfall, hehe
                VW Corrado - Prosjekt bil
                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                Comment


                • #9
                  Er det em ting som er sikkert så er det at det er mye lengre mellom damer som liker stereo enn fete biler,
                  men uansett er det vel meninga at dama skal like deg og ikke bare bilen din
                  Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Nå var det ikke bare råning jeg hadde i tankene dah.... Kommer det aldri damer deres vei når dere er på treff?
                    Går jo an å "bli kjent" med ei på den måten dah...
                    Men at jeg er en gammel "lodar" legger jeg ikke skjul på.
                    No Windows-crap,just Mac Power

                    Comment


                    • #11
                      på mo i fjor var det flere som kom bort å prata, og jenter som vinket og sånt når man kjørte forbi. da kjørte jeg en nylakka bmw e36cab med gz i bagasjen det artige med det hele var at bilen ikke var min en gang så jo bra bil og anlegg drar iallefall damer på treff
                      Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                      Comment


                      • #12
                        på treff drar bra eller spesiell bil damer. På Gatebil på våler så hadde en kamerat med seg golfbilen sin som jeg satt litt rundt på med og det var flere som kom bort å snakka med oss på dagen og flere som husket oss om kvelden også : D
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

                        Comment


                        • #13
                          Kort sagt nei... Damer driter i anlegg dem bryr seg bare om hvordan bilen ser utpå og inni. Anlegg har ingenting og si :P
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Sant det, er det noe som drar litt så er det selve bilen - ikke anlegget. Men har hatt jenter i bilen som syntes det var fantastisk lyd også da.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #15
                              Enig med TTT, selve bilen drar damer. Annlegg drar fjortiser som nesten ikke har hørt skikkelig stereo før. og eneste de er i stand til å høre er dunk dunk
                              Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

                              Comment

                              Working...
                              X