Announcement

Collapse
No announcement yet.

Herregud så morsomt!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Herregud så morsomt!!!

    Sjekk ut denne da... Må være den morsomste gadgeten jeg har sett til nå, og det ser jo ut som om det fungerer greit også på andre youtube videoer av denne hehe...

    V8 utgave: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=177922&model=
    V10 utgave: http://www.youtube.com/watch?v=N8eOT...eature=related

    Denne skal handles for morofaktorens skyld. Låter sikkert knalltøft i Erik Andre sin bil eller Joakims før den ble ranet.
    Last edited by DD-Henrik; 15-07-2010, 21:59.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Så den der igår, herregud så dumt!
    Må jo være tidenes idiotgadget
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Nesten så man må kjøpe for å tulle med blondiner
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #4
        lol, dette her minner meg om den elektriske turboen.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dammed View Post
          lol, dette her minner meg om den elektriske turboen.
          Høø? Elektriske turbo? Hva slags morsom fysak er det da?
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            Ligger vel i navnet
            Koble den inn i sigarett-tenneren din, og bilen vil gå MYYYYYE bedre! Samt at du får popoff-lyden og! HELT FANTASTISK!
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #7
              hehe er en sak som er in prinsippet en elektrisk vifte som skyver lufta inn i luft inntaket. helt latterlig.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dammed View Post
                hehe er en sak som er in prinsippet en elektrisk vifte som skyver lufta inn i luft inntaket. helt latterlig.
                heiheihei, er det ikke slik en turbo funker kanskje?! det MÅ jo bare bli bra!!
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dammed View Post
                  hehe er en sak som er in prinsippet en elektrisk vifte som skyver lufta inn i luft inntaket. helt latterlig.
                  Link! hahaha.,. dette må jeg bare se
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Nå har jeg funnet ut hva som skal til for å få min Bensin Kia Sportage 2.0, til å høre ut som noe annet enn en diesel på steroider...


                    GENEXXA-edit: Linker til det forumet, er brudd på reglene.
                    Last edited by GENEXXA; 20-07-2010, 10:47.
                    Mvh dj-vega
                    Prosjekt; Kia Sportage 95` <---
                    NB; Bilstereo Prosjektet kommer på bilstereoforumet!

                    Comment


                    • #11
                      Ah, for en GENIAL idé! Det verste er jo at jeg faktisk syns 300 spenn var en passe pris for dritten, selv om jeg ikke klarer å fatte hvorfor jeg syns det!

                      Respekt til de som finner opp sånn dritt, det er KUNST å skape et behov etter noe SÅ unyttig!

                      Comment


                      • #12
                        jeg må nesten kjøpe denne v8'eren bare for å teste. Er jo 14 dagers angrefrist.

                        Den elektriske turboen har jeg ikke link til, men du finner det sikkert hvis du googler. Lenge siden jeg så den.
                        Mvh. Damir

                        Comment


                        • #13
                          :


                          Bmw e34 520:
                          Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                          Comment


                          • #14
                            "Cooled Air burns more affectively because there is more oxygen in the Air"

                            Herregud Kinesere gidder ikke ofre 5 minutter med feilretting i grammatikken før dem spyr ut skryt om drittproduktene deres haha.

                            Før jeg hadde kjøpt noe slikt skulle jeg heller tømt litt nitrometan i bensintanken istedenfor. Gir bedre effekt, da disse "turboene" gir null effekt hehe
                            Last edited by DD-Henrik; 18-07-2010, 13:19.
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

                            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                            Comment


                            • #15
                              jeg har to ord: saber edv.. ligger i den samme ubrukelige oppfinnelseklassen
                              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                              Comment

                              Working...
                              X