Announcement

Collapse
No announcement yet.

Error 500: Internal Server Error feilmelding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Error 500: Internal Server Error feilmelding

    jeg får opp denne feilmeldingen når jeg skal svare på PM

    Error 500: Internal Server Error
    The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

    The problem is on the server side, not with your browser or the address. Most probably, a certain service (e.g., Tomcat engine) is down. Please contact your webmaster.



    hva i huleste betyr det og er det noen andre som har problemer med det samme?

    det er ikke første gangen. en del ganger i det siste. når jeg prøver logge på, skal svare på PM osv. kan funke fint fra laptopen mens jeg ikke kommer innpå via internett på mobilen og omvendt. og ja gjelder kun bilstereoforumet.no

  • #2
    Originally posted by pgoutlaw View Post
    jeg får opp denne feilmeldingen når jeg skal svare på PM

    Error 500: Internal Server Error
    The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

    The problem is on the server side, not with your browser or the address. Most probably, a certain service (e.g., Tomcat engine) is down. Please contact your webmaster.



    hva i huleste betyr det og er det noen andre som har problemer med det samme?

    det er ikke første gangen. en del ganger i det siste. når jeg prøver logge på, skal svare på PM osv. kan funke fint fra laptopen mens jeg ikke kommer innpå via internett på mobilen og omvendt. og ja gjelder kun bilstereoforumet.no
    100,- på at du har truffet på den famøse "Vbulletin feilen" , prøv å rediger teksten din, vedder på at du har sneket inn det som den trigger på.

    Husker dessverre ikke hva som trigga det :/
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      hmm, jeg fjernet en ebay link som jeg hadde med i teksten og vips så fikk jeg sendt. men syns likevel det er snodige greier.

      Comment


      • #4
        Har vært borti den feilmeldingen selv. Og da kun med eBay linker i. Fjerna de, så funket det.

        Hva er det med eBay linkene som ikke går? :O
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #5
          En eller anna kombo av bokstaver/tegn, no idea hva :/
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment

          Working...
          X