Announcement

Collapse
No announcement yet.

Falsk tatovering som fester i metall?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Falsk tatovering som fester i metall?

    OK. Dette er vanskelig å forklare, så jeg går rett på sak og kødder med hjernen din.

    Du vet sånne falske tatoveringer? Du fukter den på toppen og fester den til armen på ungen din, også blir det dritdårlig og flasser av umiddelbart? Ja, sånn som du får i tyggiser og lignende.

    Jeg er på utkikk etter noe alà det, bare i bra kvalitet og som fester i metall. Motivet kan være av absolutt hva som helst, gjerne blomster eller lignende. Fins det noe sånn? Har ikke tenkt å feste det på panseret mitt eller noe, men jeg har en idè som kan bli kul om jeg får det til.... Altså, noe som jeg kan stryke på metall eller feste på metall som ikke er et klistremerke, da klistremerker er for tykke og ikke funker til det formålet jeg tenker her.

    Hmmm.... What gives?
    Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

  • #2
    Silketrykk funker, men det har nok sikkert ikke den graden av lettvint/billig som du gjerne er ute etter? Om du ser på outlawen din, så er det sånn de har laget teksten/symbolene som indikerer hva alle tilkoblingene er. Printfolie som de bruker på skiltmakere/trykkeri er 0.09mm tykk, men om det er for tykt så...
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Kan du ikke bare kjøpe sjablong(er) og en boks med lakk?

      Litt verre om du skal ha det vekk igjen, så klart. Men det blir i alle fall tynt, og sitter på metall.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Haakon O View Post
        Silketrykk funker, men det har nok sikkert ikke den graden av lettvint/billig som du gjerne er ute etter? Om du ser på outlawen din, så er det sånn de har laget teksten/symbolene som indikerer hva alle tilkoblingene er. Printfolie som de bruker på skiltmakere/trykkeri er 0.09mm tykk, men om det er for tykt så...
        Silketrykk vil nok ikke gå, da dette skal trykkes helst i flere farver og på en krummet overflate...

        0.09mm... Vil anta at 2 lag klarlakk er av ca samme tykkelse, så det kan gå...
        Det er ikke til Outlaw'en, da den ikke lenger er min
        Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Miniboom View Post
          Kan du ikke bare kjøpe sjablong(er) og en boks med lakk?

          Litt verre om du skal ha det vekk igjen, så klart. Men det blir i alle fall tynt, og sitter på metall.
          Jeg tenker her på skikkelig fargerikt mønster som ser håndmalt ut.... Litt airbrush-look jeg er ute etter, uten å airbrushe....
          Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

          Comment


          • #6
            da kan jo kanskje bruke soting ment for vinduer, det er rimelig tynt og holdbart, Men da blir det kun 1 farge.
            Mvh. Damir

            Comment


            • #7
              Originally posted by nicoloco View Post
              Jeg tenker her på skikkelig fargerikt mønster som ser håndmalt ut.... Litt airbrush-look jeg er ute etter, uten å airbrushe....
              Jeg har sett noe sånt du er ute etter kom jeg på,men hvor å hva husker jeg ikke. dyrt var det også mener jeg. så det er nok billigere å airbrushe da gitt

              Comment

              Working...
              X