Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har Dynabel noen butikk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har Dynabel noen butikk?

    Jeg spør av den grunn om noen av dere brukere bor i nærheta,og kunne tenke seg å handlet for meg da jeg ikke har kredittkort og når jeg er i Nettbutikken på datamaskinen får jeg ikke bestilt da det mangler "cookies"(ka nå i Guds navn det måtte bety)

    Bol
    No Windows-crap,just Mac Power

  • #2
    Jeg kan sikkert gjøre det, skal nok dit snart igjen uansett, men hvis det haster så passer det dårlig dagene fremover - er bortreist til torsdag/fredag.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      Send Joakim en pm, han får helt sikkert lagt inn ordren manuelt og sendt dette i oppkrav. Det er jo tross alt jobben hans Eller bare ring Dynabel og ta det over telefon, det går fint det selv i disse internett-tider
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #4
        Har prøvd å sende Joakim PM men jeg vil ikke plage han på noen måte. Og dessuten har han sikkert nok å tenke på etter det med ODR-Bimmer`n.... Får sende de et elektronisk brev kansje
        No Windows-crap,just Mac Power

        Comment


        • #5
          Som nevnt så kan jeg dra innom der og handle for deg. Men hvordan gjør vi det isåfall!?
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #6
            Har sendt dynabel en mail... Venter litt å ser om jeg får svar. Takk for tilbudet TTT

            PS: Det er jo bare en måte å gjøre dette på vettu. Jeg overfører aktuelt beløp og frakt+bensinpenger hvis det blir aktuelt,okay... Du skjønner vel egentlig hva jeg er iferd med å kjøpe
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #7
              Vi har stort sett det samme utvalget som dynabel, du kan handle med oss.

              Hva er det du er ute etter?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bassoflove View Post
                Har sendt dynabel en mail... Venter litt å ser om jeg får svar. Takk for tilbudet TTT

                PS: Det er jo bare en måte å gjøre dette på vettu. Jeg overfører aktuelt beløp og frakt+bensinpenger hvis det blir aktuelt,okay... Du skjønner vel egentlig hva jeg er iferd med å kjøpe
                Bare hyggelig du. Nei skjønte egentlig ikke det?
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #9
                  Jeg bor rett i nærheten og kjører forbi nesten daglig. men det greieste er vel bare å ringe... bare hyggelig folk å snakke med hos dynabel... du risikerer kansje å få noen gode tips også om du ringer
                  Steffen Hammersgård
                  Alpine - Mosconi
                  Min prosjekt tråd

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Bassoflove View Post
                    Du skjønner vel egentlig hva jeg er iferd med å kjøpe
                    hopper du på TB-skvulpet? <- blir feil å si bølgen :P
                    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by omegadti View Post
                      hopper du på TB-skvulpet? <- blir feil å si bølgen :P
                      Neeei,ikke akkurat. Var vel heller i retning av noe Peerless-diskanter som er i vinden for tia
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #12
                        aha, de søte små v-line :P tror du blir overrasket over servicen per telefon om du prøver
                        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by omegadti View Post
                          aha, de søte små v-line :P tror du blir overrasket over servicen per telefon om du prøver
                          For jeg syns de har slett service pr.mail.... Det er like før jeg ombestemmer meg å bestiller Hertz ML280s bare på pur F......
                          No Windows-crap,just Mac Power

                          Comment


                          • #14
                            Det er visst endel ferieavvikling der om dagen, så går ei kule varmt har jeg hørt.
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Tony View Post
                              Det er visst endel ferieavvikling der om dagen, så går ei kule varmt har jeg hørt.
                              Ja det er vel sånn bedrifter mister kunder.....(sorry,er litt Amper. Gearkassa mi røk inatt)
                              No Windows-crap,just Mac Power

                              Comment

                              Working...
                              X