Announcement

Collapse
No announcement yet.

søvnproblemer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • søvnproblemer?

    hei. hva gjør dere når dere ikke får sove? skal på kurs i dag men har ikke fått sove hele uka, noen som har noen tips?
    Lars Ole Spitalen
    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
    anlegg: DD, mtx, kenwood
    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

  • #2
    bruker å gå i garasjen å holde på om ikke ryggen er ett helvette (mildt sagt)
    Er for det meste ryggen som fucker til mine søvnproblemer.
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #3
      Jeg fikk dritt vondt i ryggen av min gammle seng så jeg kastet den gammle sengen og kjøpte en ny, sattan å forskjell på natte søvnen ble etter det!!!
      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

      Comment


      • #4
        Varm melk før du legger deg
        "sove-te" før du legger deg
        Paralgin forte (det funker, men er vel ikke å anbefale igrunn)
        Ha det svalt på rommet, rundt 16-17 grader.
        Ta et varmt fotbad, ta så på deg ullragger.. Varme føtter gjør at blodårene utvider seg, og kroppen skiller ut "søvnhormoner"
        Sex......
        Fjern alle klokker fra synsfeltet.
        Sett av en «problem-time» om ettermiddagen, hvor du tenker gjennom bekymringer og problemer. Unngå å ta problemene med i sengen.
        Og såklart: mørkt og stille på rommet..

        http://www.sognhelsekost.no/index.ph...39&ledd1=42239

        Prøv dette du, så skal du se at du får sove =D
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          lasta ned en app på iphone for å lese tegneserier. Har en haug med gamle spiderman blader digitalt. Blir fort trøtt av å lese det på senga ja

          Comment


          • #6
            Originally posted by trustno1 View Post
            lasta ned en app på iphone for å lese tegneserier. Har en haug med gamle spiderman blader digitalt. Blir fort trøtt av å lese det på senga ja
            Hihi, kjenner meg igjen der.. For et par år tilbake skulle jeg på død og liv lese Harry Potter-bøken, ble til at jeg leste 3 sider på senga og ble stup trøtt.. Problemet var bare at jeg glemte 2 av de 3 sidene jeg leste, så det tok saabla lang tid å lese de bøkene
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              ny seng har jeg prøvd, ligger komfortabelt gjør jeg.
              Men hjelper ikke når ryggen er slik den er

              Hender seg jeg tar en liten hvile pause oppe i garasjen å vips.
              Sovna vist av noen timer
              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

              Comment


              • #8
                Hvis noen har smerter som er så intense at man ikke får sove, så regner jeg med at dere har vært hos legen (et par ganger)?
                Burde vel fått resept på sovepiller/smertestillende ville jeg tru da, men nå er jeg langt ifra kvalifisert til å gjette i den banen
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  Uff. Dere kunne gjerne fått litt fra meg. Sliter med å få nok jeg... Men før så slet jeg en del med søvn. (det har bare forandret seg med tida) Og da hjalp med et par ting for meg.

                  Et bra tips er å lufte rommet hele dagen slik at det er frisk luft på rommet. Putte puta i fryseren er også deilig. Kaldt soverom hjelper for noen. Pils er også bra for god søvn. Aktivitet av noen slag hjelper også mye. (fotball,. treningstudio e.l.)
                  Mvh. Damir

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ugn View Post
                    Hvis noen har smerter som er så intense at man ikke får sove, så regner jeg med at dere har vært hos legen (et par ganger)?
                    Burde vel fått resept på sovepiller/smertestillende ville jeg tru da, men nå er jeg langt ifra kvalifisert til å gjette i den banen
                    Går på sterke medikamenter ja mot ryggsmertene.
                    Ryggsmertene mine er kroniske.

                    Fordeom jeg går på medisiner kjenner jeg en viss irritasjon/smerte.
                    Er desverre lite jeg kan gjøre med det.
                    Annet enn å gjøre meg selv sliten uten å anstrenge meg mer smerter unødvendig


                    At the end, thats life.
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • #11
                      Når jeg trener jevnt sover jeg som en unge, prøv det hvis du ikke allerede gjør det
                      I startfasen og hvis du trener uregelmessig kan det virke motsatt.
                      Bmw e34 520:
                      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                      Comment


                      • #12
                        Se fifth gear xD

                        Verdens dårligste bilprogram, å tiff er rEtard xD
                        Mvh Even S. Jensen
                        Tlf 41091189
                        Digital Designs, nothing is even close!

                        Comment

                        Working...
                        X