Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by KimVolle View Post
    klarte ikke å dy meg:P her er høgden på min bil:P


    Kjører du med coilover eller med luftfjæring?

    Comment


    • Originally posted by Nils View Post
      Kjører du med coilover eller med luftfjæring?

      justerbart ja

      Comment


      • Originally posted by KimVolle View Post
        justerbart ja
        Begge deler er forsavidt justerbare da Men håper du mener Coilover og ikke noe sånt pysete luft greier Uansett heftig høyde

        Comment


        • Originally posted by Nils View Post
          Begge deler er forsavidt justerbare da Men håper du mener Coilover og ikke noe sånt pysete luft greier Uansett heftig høyde

          hehe ja har coilover.
          ja høgden er bra den:P men biltilsynet er ikke så gla i den:P

          Comment


          • Gikk såvidt en liggende Prince-pakke under frontfanger'n på Polo'n min på flatmark, og nei, det er ikke praktisk for en femmer.

            Men det ser tøft ut, og går faktisk helt greit om man passer på hvor man kjører (og bilen er stiv nok!).

            Tror jeg tok nedi kanskje 3 ganger med Polo'n på ett (eller var det to?) år, men frontleppa var såpass herjet fra før at det ikke ble noe mer synlig skade av det. Nesten all lakk var borte på den uansett, så jeg vurderte å bare slipe den matt sort... Hehe.

            Comment


            • Originally posted by Jørgen
              Hvordan er det å kjøre med denne høyden? Tenker da på fartshumper, hull i veien, kanter osv.

              Er det praktisk?!
              joda. de går bra er faktisk heilt ok veger her jeg bur. så er ikke noe problem

              Comment


              • Lupoen er ikke fryktelig lav, men gamle Poloen jeg hadde back in the day, der var det vel litt mindre klaring





                Ikke verdens feteste installasjon, men ikke noe galt med råvarene i det minste
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • Originally posted by Haakon O View Post
                  Lupoen er ikke fryktelig lav, men gamle Poloen jeg hadde back in the day, der var det vel litt mindre klaring


                  Ikke verdens feteste installasjon, men ikke noe galt med råvarene i det minste
                  Med den lekre saken bak blir vel det vi kaller "neger senking" haakon? så fort den ampen blir fjernet så er "den lille bilen" mange flere cm høyere sikker...
                  --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                  -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                  Comment





                  • Gammle skader "ristes" fremm.. Ville jeg unngått dette om jeg hadde lagt dempematter før jeg "bare måtte teste subben"?

                    Er gammelt sparkel som flasser av om folk ikke ser det
                    Last edited by Kemn; 30-10-2011, 23:39.
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                    Comment


                    • Pent......
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Kommet litt lenger på folieringen av Lupoen, begynner iallfall å ligne på noe nå



                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • Damn! Matt olivengrønn var kult!
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment





                          • Kjekt med løfteutstyr når man jobber alene
                            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                            Comment


                            • Bra du har teipet sammen platene i kassa slik at den holder seg i et stykke under løftingen
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment


                              • Originally posted by Hifonic View Post
                                Bra du har teipet sammen platene i kassa slik at den holder seg i et stykke under løftingen
                                Da vil jeg også ha sånn teip som man fester med skruer.. :P
                                Syns det ligner mer på vinkeljern jeg da.. hehe
                                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                                Comment

                                Working...
                                X