Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aner ikke, hva det enn er, så så den helt rå ut. Og alle detaljer var riktige. ^^

    Fikk en liten oppdatering i dag, subbene min er endelig ferdig bygd, og dem ser helt rå ut.



    Mvh. Damir

    Comment


    • Fått meg nye skilter. Montert rett på bilen, uten skiltholdere:


      Last edited by TakeTheTime; 14-07-2011, 16:22.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • Ah! Nye skilter løfter faktisk utseendet en god del. Spesielt uten skiltholdere, har aldri sett helt meninga med dem. Cleanere uten

        Comment


        • Originally posted by TakeTheTime View Post
          Fått meg nye skilter. Montert rett på bilen, uten skiltholdere:
          hvis du ikke vil at andre skal se skiltnr ditt, så skal du få et lite tips sensurer begge bildene
          Thomas RS - Absolut A4

          Team dynaBel

          Comment


          • Originally posted by RusTy^One View Post
            hvis du ikke vil at andre skal se skiltnr ditt, så skal du få et lite tips sensurer begge bildene
            Resultat av ditt søk:
            Merke og modell: SUBARU LEGACY
            Registreringsnummer: AJ 55555
            Registreringsår: 1996
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • AJ 55555 er ikke reg plata hans.
              Mvh. Damir

              Comment


              • Originally posted by epifant View Post
                Ah! Nye skilter løfter faktisk utseendet en god del. Spesielt uten skiltholdere, har aldri sett helt meninga med dem. Cleanere uten
                Det gjør faktisk det. Nei det er ingen poeng med skiltholdere på bilen min, de nye skiltene har en fin svart 'ramme' integrert uansett. Også valgte jeg å bruke en kraftig borrelås, så kan jeg ta lett ta skiltene av og på når jeg skal f.eks. polere og vokse bilen.

                Originally posted by Dammed View Post
                AJ 55555 er ikke reg plata hans.
                Nope. Det er det som er sensuren, Thomas.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • Hvor mye kosta de og bestilte du de på biltilsynet?
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • Jepp bestilte hos dem, og de kosta bare 140,- (for begge).
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment





                    • Var mye reservedeler som lå inni der :P
                      ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                      Comment


                      • Originally posted by TakeTheTime View Post
                        Jepp bestilte hos dem, og de kosta bare 140,- (for begge).
                        140.- for begge? er det normal pris? en kamerat kjøpte en ny brukt bil men betalte mye mer og fikk sånne plastikk skylt og jeg har sånne i innmari tynn aluminium som bøyde seg da jeg nyset like ved kunne tenke meg å bytte de ut

                        levere du inn de "gamle skyltene" og får du de nye for 140,-? så enkelt?
                        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                        Comment


                        • Skal stemme det ja. Jeg betalte også 140,- for mine. De må jo produseres først, så det går noen dager fra du bestiller til du får dem.

                          Comment


                          • Jepp det stemmer matador! Må jo seff levere inn de gamle, ellers kan du jo sette de på andre biler. 140,- er også en nusselig pris for 2 stk. Anbefales! Jeg hadde også sånne tynne aluskilter fra før av, de var veldig stygge og bulkete de også. Gjorde seg med nye! Men husk å ringe og bestille først.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • Synes fremdeles stålskiltene jeg har er noe av det mest badass som finns. Intet som slår gode gameldagse skilter uten norgeflagget på ;D
                              Tor Martin Ølberg
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment


                              • Men du kalles jo Dovregubben også da, så det passer bra!
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                                Comment

                                Working...
                                X