Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har spilt litt GT5 i det siste, og her var det jo en morsom video i den sammenheng!

    http://www.youtube.com/watch?v=7dmiq...eature=related

    Comment


    • Originally posted by Miniboom View Post
      Nok en ST185 som går av med pensjon nå da? :P
      Forresten så hadde nok bilen vært mye mer pannekake uten buret som han har bygget i den:





      Her er det bare kjøpt løse rørdeler i FIA-godkjent spec fra gundersen motorsport, og bøyd/tilpasset og sveiset alt selv. Derfor har jeg satt han her i sving med å bygge stålramme baki bilen min, blir ikke så ille det
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • Var å henta meg 2 Blazer'e idag.. En dele bil, og en dele, dele bil.. Så istede for å sette alt på s10 pickupen blir det å få i stand 2 biler

        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

        Comment


        • Paff.. Er ikke lett når man er på besøk også streiker startmotoren på bilen.. Hadde med verktøy for jeg viste det ville skje en gang ( børstene som er gåen).. Så selvfølgelig akkurat når jeg skulle hjem var det dødt..
          Men hadde selvfølgelig glemt en 10mm fastnøkkel.. Så da måtte jeg komme på noe lurt


          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

          Comment


          • Jeg var innom garasjen til en bekjent av meg på lørdag, og da kom jeg over dette smykket av en flott forsterker, lar bildene tale for seg.......








            Stjærnetrekkeren er av størrelsen phillips 2 slik at man skjønner hvor godt overdimensjonert disse grove terminalene er

            Comment


            • Originally posted by Nils View Post
              Jeg var innom garasjen til en bekjent av meg på lørdag, og da kom jeg over dette smykket av en flott forsterker, lar bildene tale for seg.......



              Stjærnetrekkeren er av størrelsen phillips 2 slik at man skjønner hvor godt overdimensjonert disse grove terminalene er
              ja, veldigggg imponerende å se en ekte 5 kanaler med Uekte 10,000watt gitt... og self like overdimensjonert strøm terminaler der og -det skal tros alt konsumere en del amper

              -tror vi har ledd av den en gang før
              --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
              -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

              Comment


              • Hahaha!

                Og ja, ser ut som vvveldig tjukke kabler som går inn i forsterkeren øverst til høyre der.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • fant 7 små yngel i akvariet mitt idag. skal bli spennendes å se hva det er når de blir større
                  Cerwin Vega! Pioneer

                  Comment


                  • Originally posted by Reimers View Post
                    fant 7 små yngel i akvariet mitt idag. skal bli spennendes å se hva det er når de blir større
                    Regner med at du har en liten anelse om hva det kan være? ;D
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • Tja valget står mellom guppy sverddrager eller platy :P
                      har gravide fisker av alle de 3 sortene i akvariet
                      Cerwin Vega! Pioneer

                      Comment


                      • Haha, du har en såpass fin miks ja ;D
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • Originally posted by Reimers View Post
                          Tja valget står mellom guppy sverddrager eller platy :P
                          har gravide fisker av alle de 3 sortene i akvariet
                          hva slags fisk blir gravid? :P

                          Comment


                          • de som føder levendes yngel :P noe som både platy guppy sverdragere og en del andre gjør
                            Cerwin Vega! Pioneer

                            Comment





                            • Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • ikke lett å se hva den yngelen er for noe :P

                                Cerwin Vega! Pioneer

                                Comment

                                Working...
                                X