Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by omegadti View Post
    Det burde du om du setter pris på gode bilder, er ganske lett når man bare skjønner hva alt på kameraet gjør.

    Les "Boken om digital fotografering" bind 1 av Scott Kelby, der lærer du alt du trenger på en lettlest måte og med gode forklaringer og eksempel.
    Det er en av de beste innføringene man kan få på foto

    Har våte drømmer om å utvide objektivutvalget etterhvert, men fy som det koster
    Ja har selv lyst på et Sigma 500mm objektiv. Men 7500kr er en del penger...

    Denne boken du tenker på: http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8277723253 ?

    Var i dag på en MTG Turnering på Outland i Oslo S. Var moro, men tapte med glans.


    Og nå slapper jeg av med en ny pils:


    Og den har mildt sagt en rar smak.
    Mvh. Damir

    Comment


    • Hmmmm, har du redigert det siste bilde i Photoshop eller noe Dammed?
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • nope, dem bildene der er tatt med en LG Optimus 2X mobil. Uten noen form av redigering.
        Mvh. Damir

        Comment


        • Tja... Ser ut til at våren snart kommer greie temperaturer i solveggen på verandaen min

          Comment


          • Originally posted by Dammed View Post
            Og nå slapper jeg av med en ny pils:


            Og den har mildt sagt en rar smak.
            Kan skrive under på at denne har en meget rar smak, smaken er like rar om den er temperert eller iskald

            Comment


            • Originally posted by Dammed View Post
              nope, dem bildene der er tatt med en LG Optimus 2X mobil. Uten noen form av redigering.
              Okeey. Så bare veldig 'pro' ut til å være "ting i hverdagen" lol
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • TTT: ja det er den boken jeg tenker på, bildet der var riktignok av bind to som inkluderer mer å sette opp atelier osv osv, holder fint med bind 1 som lærer litt mer om selve kameraføringen
                ISBN: 978-82-7772-318-1

                grunnen til at det bildet til dammed ser pro ut er indirekte sollys gjennom gjerne et nordovervendt vindu som igjen hadde perfekt vinkel for sidebelysning :P geektalk :P
                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                Comment


                • Originally posted by Nils View Post
                  Kan skrive under på at denne har en meget rar smak, smaken er like rar om den er temperert eller iskald
                  Øh.

                  Den smaker IPA, du kan ikke handle en IPA med en forutsetning at den smaker som en vanlig Pils...
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • Litt usikker hva du vil frem til neptyr, men jeg synes denne smakte rart i min gane i forhold til andre IPA jeg har smakt. Jeg er ikke noen øl hund, men det hender at jeg smaker på forskjellig øl. Og denne falt ikke i smak hos meg

                    Comment


                    • Daså, var redd du var en av disse som "testa" nytt øl ved å handle seg en annen type Pils. :P

                      Dogfunk lager mye godt, og jeg har sansen for den IPA'n der.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • Originally posted by neptyr View Post
                        Øh.

                        Den smaker IPA, du kan ikke handle en IPA med en forutsetning at den smaker som en vanlig Pils...
                        Jeg handla den uten noen forutsetninger. Grunnen til at jeg kjøpte den var fordi jeg har hatt lyst å teste nytt øl, og kjøpte denne spesielt fordi den er fra BrewDog.

                        Men ja, jeg mener at jeg testa en annen IPA også og at de generelt ikke faller i smak hos meg.

                        Kjøpte også denne fra dem:
                        Mvh. Damir

                        Comment


                        • http://www.youtube.com/watch?v=b04tdIsmS_A
                          Ble pen lyd av "lastebilen", som alle sier -.-
                          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                          Comment


                          • Originally posted by Nils View Post
                            Det er ikke for å disse eller være frekk. Men hvis du bruker 1,5 dag på å bytte viften så lurer jeg på hvor mange pauser du har jeg har skiftet en del av disse viftene og jeg har hverken tatt ut dash eller skjært istykker noe og jeg har hvertfall ikke brukt 1,5 dag. og i det heletatt bruke 1,5 dag på dash ut/inn på en sånn bil er også litt i overkant jeg snakker nå av erfaring. Skal være enig at det er litt kilent å skifte vifta

                            Originally posted by saab9000 View Post
                            egentlig så er de 1,5 dags jobb me å ta ut dashbord og varmeapparatregisteret, men ta heller å skjær ut en del av vifta du ser i motorrommet å lim/skru de på plass igjenn 1times jobb skal gjøre de på min snart for under 10- så synger den ganske falskt:P



                            Jeg løssna på 3 skruer og en stk. låsesplint og dro ut vifta... Tok meg 5 min.....

                            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                            Comment


                            • Originally posted by Kemn View Post
                              http://www.youtube.com/watch?v=b04tdIsmS_A
                              Ble pen lyd av "lastebilen", som alle sier -.-
                              Synsbedrag, eller ligger bikkja i baksetet?
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment


                              • Er et ullteppe.. :P
                                Noe som må til når varmevifta ikke funker :P
                                ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                                Comment

                                Working...
                                X