Originally posted by matador
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
-
Originally posted by titus41 View PostDame som kjørte inn ved innkjøring forbudt !
Forresten så fant jeg en død (SVÆR!) rotte inne på kjøkkenet da jeg kom inn for litt sia. Var katta da vettu...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by titus41 View Post
Kenneth Moen faktisk (Norges beste drifter btw) i sin super lekre bil !
Aasebø er helt RÅ!Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostHaha jeg ser hvor det er! trustno1 fra forumet kjørte også inn der når han skulle møte meg på Shell'en.
Forresten så fant jeg en død (SVÆR!) rotte inne på kjøkkenet da jeg kom inn for litt sia. Var katta da vettu...
Tidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Hehe okeiTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Forresten noen som er ute etter ny spiller til bilstereoen sin? Løp og kjøp!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by DD-Henrik View PostHmm litt photoshop her? Så litt redigert ut hehe--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostNest best etter Fredric Aasebø.
Aasebø er helt RÅ!2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
Comment