Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ganske stor pleco i 110liter. driver å sparer penger til å kjøpe større akvarium så fort som mulig. den har vokst over alle forventninger de 3 åra jeg har hatt den
    Cerwin Vega! Pioneer

    Comment


    • Sliten og syk kollega...



      Og igår fikk jeg tatt firehjulskontroll og EU-kontroll (0 feil/mangler) på bilen,
      i tillegg til bytte av skiver og klosser bak...


      Last edited by TakeTheTime; 15-01-2011, 14:54.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • Originally posted by Reimers View Post
        mangla 9 platy fisker i akvariumet mitt når jeg stod opp idag. viser seg att plecoen min spiser alt mindre enn 4cm ca :P
        Vanskelig med å svelge den jeg ass..

        Comment


        • Nye "prosjekter" på gang...

          Japp, startet i dag på "prosjekt isbane-bil"...
          Bilder sier mer enn tusen ord:





          Det som da er litt artig, er jo at Reodor Felgen har en setning om Il Tempo Gigante, som også passer utmerket til denne bilen:
          "Denna er både forhjulsdreven og bakhjulsdreven"
          Dvs. at det er en Golf 2 Syncro

          Lørdag kveld ble sådan avsluttet med noen runder biljard sammen med gutta, og da er jo følgende et godt tilbehør:

          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • Originally posted by J.T. View Post
            Lørdag kveld ble sådan avsluttet med noen runder biljard sammen med gutta, og da er jo følgende et godt tilbehør:

            Drekker man sånnt skvip frivillig?
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Originally posted by halseth View Post
              Vanskelig med å svelge den jeg ass..
              hehe neinei du får tro hva du vill. men fakta er att 9 platy er borte å jeg observerte plecoen spise en av de. så da regner jeg med att resten forsvant samme veien. er ingen andre fisker i akvariet som er store nokk til å spise platy.
              Cerwin Vega! Pioneer

              Comment


              • Når de sover er de et lett bytte til pleco

                Comment


                • Aldri opplevd at Pleco spiser levende fisk, kun vist de har vært død fra før av.

                  Comment


                  • Originally posted by ugn View Post
                    Drekker man sånnt skvip frivillig?
                    Nå skal det sies at det sto Ringnes på glasset bare, innholdet var av typen Heineken
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                    Comment


                    • kom nå greier i posten heromdagen, og nå bilder fra en skutertur
                      Attached Files

                      Comment


                      • Nå føler jeg at jeg legger ut alt før mye bilder av audin.. Men men..
                        Dette må da bli det siste...

                        Noe av de råeste devil eyes kopiene jeg har sett.. Og det er bolt on på 100'ern..
                        Noen som har noen meninger om dette blir "for mye" ?

                        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                        Comment


                        • Det bildet ga null intrykk om hvordan det vil bli seende ut.
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • Jau, lenge siden jeg har vært å surra på forumet her nå... Tida går for det meste til førerkort og skole. Også pusler jeg litt med denna innimellom da, 57' Bel Air 4x4




                            Blir vel noe mer jobbing på stereoen i Jeep'en når lappen er i boks..

                            Comment


                            • Originally posted by J.T. View Post
                              Nå skal det sies at det sto Ringnes på glasset bare, innholdet var av typen Heineken
                              Akkurat som det gjør saken bedre. Det neste er vel at dere skryter av budwiser hehe
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment




                              • Discuss...
                                Tor Martin Ølberg
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                                Comment

                                Working...
                                X