Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det var liten plass til mallen din...

    Comment


    • Originally posted by ugn View Post
      Nuvel!

      Men, herlig at han er fra Drammen da
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment




      • Ikke alltid man er like heldig med reklamen
        Last edited by ugn; 05-12-2010, 20:04.
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • Nei, når bildet blir så lite er det vanskelig å tyde det som står...

          Last edited by Kemn; 05-12-2010, 18:30.
          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

          Comment




          • Over 300 kg tung metallklomp fastkilt mellom mange steiner , ble en 2 timer lang slosskamp før jeg kom meg hjem igjen
            "den lå helt opp ned i starten, så de ble hast å snu den før all bensin rant ut " og alt dette for at det satans handtaket glei av styre , så jeg føyk den ene veien å skutern den andre ..

            Utrolig nokk klarte lille meg på 70kg å få det beiste der opp derifra ^^

            Resultat:


            "strekkmerker etter løftinga"
            Last edited by Kemn; 05-12-2010, 22:09.
            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

            Comment


            • Skulla ordne nye parkeringsplasser på jobb, men sto 1 stk El-bil i veien..
              Så tok like greit å flytta den,med en palle og jekktralle





              Comment


              • hahahha ;D
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • Du skulle heller tatt top-gear metoden.

                  *BOOOM*
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment



                  • Knipsa det igår, morsomme tall
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • Originally posted by ugn View Post
                      jajaja... neida ligner ikke på noen som helst måtte, - EA får nok pult uten raketter

                      MEN fyren har misfortått ganske grundig ting som andre steder tar vi for gitt: "å tenne damen og få dem til å kome så de får sett raketter"... til og med jeg sjønte dette før jeg ble tørr bak øra .... altså: man "henter ikke damene fra noen sted"... og ikke får de se på "ekte raketter" bokstavelig talt... hallå!! det er heller ikke rakettene man skal "tenne"... jajaja... jævla amatør - men han bor nok på tangerud bakken i drammen self.
                      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                      Comment


                      • Nå er vel 5080 en av de største køddesidene i norge..
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment





                        • Flytte på snøen, what's the point? Den er jo borte igjen til våren.....
                          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                          Comment


                          • Iskald beregning...



                            ^ Skulle parkere som nærme som mulig bilen hos dama,
                            for å ikke stå i veien for naboen imens jeg var der,
                            og jeg har aldri kjørt så nærme uten å treffe før.
                            Trodde det var mer rom, så det var bare flaks.



                            ^ Jobba med klønete kollegaer på lørdagen, de presterte
                            å velte hele pallen midt i inngangspartiet. Og det bildet ble
                            tatt halvveis i oppryddingen. Glassflasker knuste osv. også
                            - ble mye latter rundt det da, blant både kunder og ansatte.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • TTT, du traff meg 2 ganger på gatebil
                              Tor Martin Ølberg
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment


                              • Originally posted by Haakon O View Post
                                Fant ut at det måtte folieres litt idag, så da var det ut i verkstedet til noen kompiser, måtte trille ut denne lille hjemmebygde saken for å komme til


                                Det står vel ikke en v8 i den der? syntes den var veldig lik en rakett som susa på rudskogen i sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X