Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Den er fin å se til, kan ikke nekte på det

    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

    Comment


    • Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
      Og du kan trøste deg med at du fikk den for min innpris, med frakt og moms. Vær så god....
      veldig rart når jeg kunne få den for 105kr billigere inkludert frakt og moms fra Pioneer direkte.

      Så ja tusen takk for det.

      Hold slike skrøner for deg selv takk.
      Last edited by Dammed; 05-10-2010, 02:08.
      Mvh. Damir

      Comment


      • Originally posted by Dammed View Post
        veldig rart når jeg kunne få den for 105kr billigere inkludert frakt og moms fra Pioneer direkte.

        Så ja tusen takk for det.

        Hold slike skrøner for deg selv takk.
        Hvorfor handlet du ikke fra dem da? Når det vel var der Pål fikk kabelen fra....
        Ole Petter Holelien
        Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
        Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
        Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

        Comment


        • Fordi han bestilte det før meg, jeg betaler gledelig en ekstra hundrelapp for å slippe å vente 3-4 uker.
          Mvh. Damir

          Comment


          • En hundrelapp her og en hundrelapp der, det blir penger av det.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • Originally posted by Stianuno View Post
              Kasta ut kjerringa og feirer med kake? i så fall, fin stil!
              Originally posted by neptyr View Post
              DET ut av hus feiring?
              Dere har så rett så rett!
              og Jaggu meg er det ikke mer igjen, *nomnom*
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • Originally posted by TakeTheTime View Post
                En hundrelapp her og en hundrelapp der, det blir penger av det.
                Skal jeg love deg... Skremmende å tenke på hvor mye penger som går i bilstereo...
                Mvh. Damir

                Comment


                • Som regel vil jeg tro de fleste tenker rett frem når de planlegger stereohandel..

                  Basselement pris ok
                  Forsterker pris ok
                  Høyttalerpris ok
                  Spiller pris ok

                  Men så kommer kabler, byggematriell, verktøy og alt det der... Blir fort noen tusen av det og ..



                  Skal si me handa på hjerte at jeg så på det slik selv før jeg begynte å "studere" det meste innen bilstereo
                  Last edited by Kemn; 05-10-2010, 15:10.
                  ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                  Comment


                  • Kom over denne på vw forumet. DVS at utenlandske nettbutikker må registere seg i MVA registeret? Og legge på norske momsen på varene hvis de skal sende hit?
                    Klippet fra din side.no

                    Ikke ditt ansvar
                    Det er viktig å merke seg at det ikke er du som privatperson som er ansvarlig for at din utenlands-netthandel blir momsbelagt. Det skal skje gjennom at utenlandske nettbutikker selv etableres innenfor det norske merverdiavgiftsområdet.
                    Ole Petter Holelien
                    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                    Comment


                    • Originally posted by Dammed View Post
                      veldig rart når jeg kunne få den for 105kr billigere inkludert frakt og moms fra Pioneer direkte.

                      Så ja tusen takk for det.

                      Hold slike skrøner for deg selv takk.
                      Da lurer jeg veldig på hvor du jobber? For jeg har ikke så god pris hos Pioneer, tydeligvis. Jeg ga den prisen jeg fikk opplyst av Pioneer når jeg ringte dem til Håkon, som egentlig skulle ha kabelen, før han solgte spilleren til deg.

                      Vær klar over at den kabelen du fikk ikke er den samme som på f.eks 88RS og andre modeller.

                      Og om du får handle direkte med Pioneer, skjønner jeg ikke vitsen med å kjøpe den av meg. Leveringstiden til meg er ikke kortere enn til deg.....
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                        Da lurer jeg veldig på hvor du jobber? For jeg har ikke så god pris hos Pioneer, tydeligvis. Jeg ga den prisen jeg fikk opplyst av Pioneer når jeg ringte dem til Håkon, som egentlig skulle ha kabelen, før han solgte spilleren til deg.

                        Vær klar over at den kabelen du fikk ikke er den samme som på f.eks 88RS og andre modeller.

                        Og om du får handle direkte med Pioneer, skjønner jeg ikke vitsen med å kjøpe den av meg. Leveringstiden til meg er ikke kortere enn til deg.....
                        Det lurer jeg også på...
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • Jeg studerer.

                          Det var den prisen jeg fikk for ODR kabelen. Neptyr selv sa at jeg skulle få den for 400kr fra deg, ikke 550kr. Og når Pioneer sa at jeg skulle få den for 445kr så regna jeg med at de tok litt ekstra siden jeg var en privatperson. Når du sa 550kr, så gadd jeg ikke å pese med at det var mer enn hva Neptyr sa. Siden du hadde ordna den kabelen for meg og siden du ville mest sannsynlig hatt den en stund hvis jeg ikke tok den.

                          Innlegget mitt angående kabelen var uansett ikke rettet mot deg, men Pioneer. Hvorfor flere ikke syns at 400/550kr er mye for 6 tynne kabler og vanlige kontakter skjønner ikke jeg, men jaja. Er ikke sikkert derfor de har prisa det så høyt, siden folk ikke syns det er for mye.
                          Mvh. Damir

                          Comment


                          • Alt koster i dag... Selv må jeg ut med 67kr for ei lita metallplate som holder bremseskoa på plass..

                            Det er snakk om en liten metallbit med bøy på og 2 hull...


                            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                            Comment


                            • tuller du, reléen jeg nevnte i den forrige tråden skulle toyota ha 719kr. Helt vilt.

                              Men ja, driver og ser på vinterbil. Bla:
                              Mvh. Damir

                              Comment


                              • Originally posted by Dammed View Post
                                Jeg studerer.

                                Det var den prisen jeg fikk for ODR kabelen. Neptyr selv sa at jeg skulle få den for 400kr fra deg, ikke 550kr. Og når Pioneer sa at jeg skulle få den for 445kr så regna jeg med at de tok litt ekstra siden jeg var en privatperson. Når du sa 550kr, så gadd jeg ikke å pese med at det var mer enn hva Neptyr sa. Siden du hadde ordna den kabelen for meg og siden du ville mest sannsynlig hatt den en stund hvis jeg ikke tok den.

                                Innlegget mitt angående kabelen var uansett ikke rettet mot deg, men Pioneer. Hvorfor flere ikke syns at 400/550kr er mye for 6 tynne kabler og vanlige kontakter skjønner ikke jeg, men jaja. Er ikke sikkert derfor de har prisa det så høyt, siden folk ikke syns det er for mye.
                                Nå må du få huet ut av ræva!
                                Du har ikke kjøpt deg en normal spiller som det produsereres tonnevis av, det er nok heller begrenset hvor mange slike kabler det er blitt produsert, og dette påvirker nok prisen en god del. Og i tillegg har vi jo det poenget Tony kom med for en stund siden.
                                Du hadde vel ikke klagd på at en ledning eller lignende kostet mye om du hadde kjøpt deg en ferrari som denne delen måtte byttes på?
                                Den spilleren din er ikke akkurat noe "corolla", om du tar poenget mitt
                                Jonas Tautra
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                                Comment

                                Working...
                                X