Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lurer på om du kunne har funni den her: http://shop.ebay.com/i.html?_kw=Pion...&_stpos=&gbr=1
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • Originally posted by Dammed View Post
      1. Jeg betalte 550kr for den.
      2. Jeg kunne kjøpt den fra Pioneer, men da ville det tatt 4 uker. Og det gadd jeg ikke å vente.
      3. Strømkabler ligger som regel mellom 300-500kr uansett hvilken spiller det er. Kamerat skulle ha til en Sony dritt spiller, og de skulle ha 300kr. Så nei spiller ingen rolle om det er Pioneer eller ikke.
      1: Ja det har du skrevet flere ganger nå, det har vi fått med oss.
      2: Det var det jeg skrev ja, takk for påminnelsen
      3: Såå.. hva er det egentlig du syter over?
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • Jeg syter ikke. Jeg overlever en ekstra 250kr. Er en 4 pils på byen. Jeg syns bare det er frekt at Pioneer kan ta så jævlig overbetalt for noe som burde kostet mye mindre. Hva svarte er vanskelig å forstå med det?

        Når jeg kjøper deler til min bil, så vet jeg hva jeg betaler for. At man kan få en bremseskive til min bil for 500kr fra Toyota sier vel litt. Eller mener du nå at det er dyrere å produsere et strømkabelsett for en pioneer cd spiller enn å støpe bremseskiver for en bil?

        Genexxa, jeg sjekka på ebay, var selvsagt ikke der, eller på andre sider. Trudde ikke jeg ville finne det heller. Er jo som sagt en ODR spiller, så er vel ikke så ofte folk trenger dem kablene.

        Men hvis folk virkelig ikke ser hva jeg tenker, så er det bare lovende for min fremtid.

        Hørte på disse her om dagen:


        Fy flate for en kraft og faktisk ren lyd ( i alle fall det mitt berusende hode hørte). Var i alle fall en veldig morsom opplevelse.
        Mvh. Damir

        Comment


        • Ikke så altfor spennende, men hvis noen trenger:
          http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=24459668
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • Originally posted by ugn View Post
            Ikke så altfor spennende, men hvis noen trenger:
            http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=24459668
            God morgen!

            Vi gjør vedlikehold på FINN.no, og sidene er nede til ca 07:30.
            Velkommen tilbake!

            Hilsen oss i FINN.no
            ______________________________________________

            Er da vel ikke min feil at finn har vedlikehold??
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • Originally posted by Dammed View Post
              Jeg syter ikke. Jeg overlever en ekstra 250kr. Er en 4 pils på byen. Jeg syns bare det er frekt at Pioneer kan ta så jævlig overbetalt for noe som burde kostet mye mindre. Hva svarte er vanskelig å forstå med det?

              Når jeg kjøper deler til min bil, så vet jeg hva jeg betaler for. At man kan få en bremseskive til min bil for 500kr fra Toyota sier vel litt. Eller mener du nå at det er dyrere å produsere et strømkabelsett for en pioneer cd spiller enn å støpe bremseskiver for en bil?

              Genexxa, jeg sjekka på ebay, var selvsagt ikke der, eller på andre sider. Trudde ikke jeg ville finne det heller. Er jo som sagt en ODR spiller, så er vel ikke så ofte folk trenger dem kablene.

              Men hvis folk virkelig ikke ser hva jeg tenker, så er det bare lovende for min fremtid.
              Må du slutte å være så forbanna trangsynt! ALLE skjønner hva du mener, det er du som ikke fatter poenget til andre her i denne saken..
              Som det er blitt sagt før, er det en grunn til at dette er priset høyt, men ser rimelig mørkt ut for din fremtid om du ikke forstår dette.
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • Originally posted by Hifonic View Post
                Må du slutte å være så forbanna trangsynt! ALLE skjønner hva du mener, det er du som ikke fatter poenget til andre her i denne saken..
                Som det er blitt sagt før, er det en grunn til at dette er priset høyt, men ser rimelig mørkt ut for din fremtid om du ikke forstår dette.
                Damn, the Dammed got banged!
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • Lettt å komme seg forbi når denne gammle damen går MIDT I VEIEN !
                  tute å blinke var ikke mulig. tokk sin tid for å si det mildt

                  Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                  Comment


                  • Rulatormafian det der, er ikke så lett å ha med å gjøra, hehe !


                    edit: ordeling.
                    VW Golf 2 1,7 86Mod
                    LIB 5000.1 D + GZ Plutonium xq = Flere verdenskriger på engang, i en liten bil.
                    "Det piper og det smeller i alle veggene!"

                    Comment


                    • Uheldig på jobb a gitt, midt i inngangspartiet

                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Originally posted by titus41 View Post


                        JÆVLIGGGG GOOOOOOD STEMNING!!!!!!!!!
                        Originally posted by TakeTheTime View Post
                        Uheldig på jobb a gitt, midt i inngangspartiet

                        Jeg synes fortsatt at titus41 leder i kassevelting!
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment


                        • Hehe jada J.T., men det er noe litt annet i inngangspartiet der kundene går ut og inn. Blokka jo nesten hele døra. Heldigvis var det ikke i rushtia.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • Nice sko!11
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • Falsk USD sedel på jobben sier du? ÅNEI !!!!!!!!

                              Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                              Comment


                              • Originally posted by ugn View Post
                                Nice sko!11
                                Joa, skal hilse og si det til han jeg.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                                Comment

                                Working...
                                X