Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Dammed View Post
    kan noen forklare meg hvordan seks 1,5-2,5mm2 kabler, en plugg og en sikring kan koste 550kr? Er helt vilt spør du meg. (pioneer strøm kabel)
    Med en slik pris er det plutselig ikke like aktuelt å bare rappe en spiller og klippe kabelsettet eller la det ligge igjen da må man plutselig ut med noen kroner likevel.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • Er jo bare å klippe på riktig sted så trenger dem ikke ny kabel. Og det er mange spillere der ute som er verdt mye mer enn 500kr, så lønnsomt er det uansett for de med lange fingrer.
      Mvh. Damir

      Comment


      • Originally posted by Dammed View Post
        kan noen forklare meg hvordan seks 1,5-2,5mm2 kabler, en plugg og en sikring kan koste 550kr? Er helt vilt spør du meg. (pioneer strøm kabel)
        Gleder meg til den dagen du skal starte butikk
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • Var på Q-Base - Lost In Dreams i tyskland i helgen.
          Og må si det var VERDT turen !!!
          Filmet litt fra helgen og se klippet

          http://www.youtube.com/watch?v=Vl5C4DiI5As







          Last edited by titus41; 13-09-2010, 20:54.
          Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

          Comment


          • Originally posted by ugn View Post
            Gleder meg til den dagen du skal starte butikk
            Det er jo ikke butikkene som tar seg grovt betalt her. Jeg kunne ordnet kabelen for 450kr fra Pioneer direkte. Poenget her er at Pioneer selv tar seg fett betalt for noen billigere en leder kabler som kan maks koste 10kr å produsere pluss en plugg og en sikring, kabelen kan maks koste 30-40kr å produsere. Og frakta fra Japan er uansett med båt til Nederland.

            Den kabelen kunne sikkert lett kostet 250kr uten problem. Eneste årsaken den koster mer er at de vet at de kan ta seg så godt betalt for det.
            Mvh. Damir

            Comment


            • Og BMW kunne vært like billig og produsere som Kia....
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • Les posten min en gang til du, du misforstår hele poenget.
                Mvh. Damir

                Comment


                • Vel, da skjønte ikke du innlegget mitt heller Tror du en narkis sitter med prislista til CD-spillere og forlanger minst tusen kroner for en med blåtann og USB? Han er nok happy bare han får noen hundrelapper for spilleren han "fant" i en bil på parkeringsplassen han. Tror ikke de fatter om det er ODR eller en kjip Sony de har rappa
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • Originally posted by GENEXXA View Post
                    Og BMW kunne vært like billig og produsere som Kia....

                    Billigste måten å produsere en BMW er å ta en kebab å legge den på en tralle
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                    Comment


                    • Originally posted by Kemn View Post
                      Billigste måten å produsere en BMW er å ta en kebab å legge den på en tralle
                      Og bilen din er det bare å sjøsette med en gang.

                      Hva skulle du fram til egentlig?
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • Egentlig ingen ting, lagde bare en helt random tekst som folk fikk takkle slik de ville.
                        Kanskje noen drar på smilebånde mens andre prater om å sjøsette en tanks.
                        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                        Comment


                        • Her er den sjøsatt og klar til avgang

                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

                          Comment


                          • Alt finner man på youtube...

                            http://www.youtube.com/watch?v=Ak0wfQsf6jA
                            Last edited by J.T.; 14-09-2010, 13:31.
                            ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                            Comment


                            • Originally posted by Kemn View Post
                              Alt finner man på youtube...


                              http://www.youtube.com/watch?v=Ak0wfQsf6jA
                              Bra at kompisen synes det er viktigere å filme enn å hjelpe til

                              Originally posted by Dammed
                              Det er jo ikke butikkene som tar seg grovt betalt her.
                              For du fikk vel EGENTLIG kabelen jævla billig? Sånn alt i alt.

                              Originally posted by Dammed
                              Jeg kunne ordnet kabelen for 450kr fra Pioneer direkte.
                              Da vill jeg ha gjort det, hvis du kunne. Nei vent, de hadde den ikke nei.

                              Originally posted by Dammed
                              Den kabelen kunne sikkert lett kostet 250kr uten problem.
                              Selvfølgelig kunne den det, men lille venn, det er snakk om tilbehør til en ODR-spiller, det er helt logisk at det er dyrere enn til andre spillere?
                              Har man råd til en spiller som koster veil. 10K og dårlig tid, så hadde jeg gitt lang rennafart og dreti om strømkabelen koste meg en halv bærumstier. Måtte selv ut med noen kroner for ny strømkabel til DSPen min, men jeg griner ikke av den grunn. Den var som du beskrev, 6 * 1 meter med enledere, en sikring og en plugg.

                              Slitedeler til en bil som koster over 1 mill er som regel prisa litt høyere, enn til en billig.. kia? (no offence, kia-drivers out there!)
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • 1. Jeg betalte 550kr for den.
                                2. Jeg kunne kjøpt den fra Pioneer, men da ville det tatt 4 uker. Og det gadd jeg ikke å vente.
                                3. Strømkabler ligger som regel mellom 300-500kr uansett hvilken spiller det er. Kamerat skulle ha til en Sony dritt spiller, og de skulle ha 300kr. Så nei spiller ingen rolle om det er Pioneer eller ikke.
                                Mvh. Damir

                                Comment

                                Working...
                                X