Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Midt på E6 tenker jeg, så kan han trailersjåføren fra DDE - E6 komme å meie dem ned for deg!
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • Hadde egentlig passa bra. Har ikke tid til å passe på flåkken i studietida. Bare kreve masse erstatning fra lastebilfirmaet og påstå at alle reinene var drektige slik at det blir dobbelerstatning. Helt standard prosedyre blant samene
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • Originally posted by Hifonic View Post
        Hadde egentlig passa bra. Har ikke tid til å passe på flåkken i studietida. Bare kreve masse erstatning fra lastebilfirmaet og påstå at alle reinene var drektige slik at det blir dobbelerstatning. Helt standard prosedyre blant samene
        Tilogmed de med gevir var drektige... ny type befruktning som ble oppdaget blant enslige hann-rein utpå vidda.. :P
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • Originally posted by neptyr View Post
          Midt på E6 tenker jeg, så kan han trailersjåføren fra DDE - E6 komme å meie dem ned for deg!
          Da kan han jo selge kjøttet som "Økologisk slaktet" også!
          Får svinbra priser for det PLUSS at han sikkert får økonomisk støtte for å drive økologisk!
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • Originally posted by neptyr View Post
            No offence til kompisen din
            Det var en kompis av en kompis av meg (han nærmeste), så det går greit.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • Jeg, Krollesen og Syrstad fant ut at vi måtte gjøre noe sprell, lenge sia sist.
              Så da endte vi opp med noe hi-tech stuff som dette

              Last edited by evensvee; 03-08-2010, 21:36.
              Mvh Even S. Jensen
              Tlf 41091189
              Digital Designs, nothing is even close!

              Comment


              • Originally posted by evensvee View Post
                Jeg, Krollesen og Syrstad fant ut at vi måtte gjøre noe sprell, lenge sia sist.
                Så da endte vi opp med noe hi-tech stuff som dette

                Trykk på bildet, det er nemlig en film
                Mvh Even S. Jensen
                Tlf 41091189
                Digital Designs, nothing is even close!

                Comment


                • Originally posted by evensvee View Post
                  Trykk på bildet, det er nemlig en film
                  Haha, satt og stirra på bildet.. begynte å lure om vedkommende hadde farget håret eller noe annet skikkelig spennende..

                  Synd den subben ikke levde så lenge, litt mye bensin og tent på litt tidlig
                  Men tommel opp for bra filming av skogen og programleder!
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • Thank you

                    For å være ærlig regna vi med at subben varte lenger, kanskje vurdere alu membran neste gang
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

                    Comment


                    • Spill litt før dere tenner på da og holder nok med et lett penselstrøk med bensin.. eller kanskje noe litt mindre hissig brennstoff.
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • Litt lite å finne på der dere bor, Even? Men så jo festlig ut da.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • Originally posted by TakeTheTime View Post
                          Litt lite å finne på der dere bor, Even? Men så jo festlig ut da.
                          Litt lite å så fant vi ut at vi ikke gidda å gjøre noe på kassa til joakim da han aldrig klarer å bestemme seg for hva han skal gjøre med den, da måtte vi gå i tenkeboksen, men der har ingen av oss noe å gjøre, så endte opp slik xD
                          Morro var det uansett, er en amerikaner i alle, smell å flammer å ting som går i stykker er morsomt ^^,
                          Mvh Even S. Jensen
                          Tlf 41091189
                          Digital Designs, nothing is even close!

                          Comment


                          • 11:59:33 <@GENEXXA> Glamour på TV'en e episk...
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • Originally posted by neptyr View Post
                              11:59:33 <@GENEXXA> Glamour på TV'en e episk...
                              Ser der på Glamour sammen?
                              GrrRr!
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • Originally posted by ugn View Post
                                Ser der på Glamour sammen?
                                GrrRr!
                                Nei, jeg jobber.
                                Kanke sitte hjemme på dagtid å se på slikt da...
                                Det er nok heller for spesielt intressert / Blodfans. ;D
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X