Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ugn View Post
    Oooog så sporer vi litt mer av, jaggu kjekt med OT.

    Er det egentlig sååå bra å slette 'gamle' salgstråder?
    Hvis man har kjøpt noe og mener selger lovet at [Insert noe kult her] og man ønsker å sjekke hva som stod i tråden.. men det kan man ikke, for den er vekk!

    Er det ikke liksågreit å låse de eller noe? (Hvis man absolutt skal gjøre noe der..)
    Er ikke OT en ting i hverdagen da?

    Men ja, im feelin you ang salgstrådene!
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • Er da lite vits og ha de trådene som er solgt. Eller tråder som ikke er aktive.
      Selger kan lage ny tråd, om den er blitt slettet, og prøve og selge på nytt.
      Om man vil ha den infoen, som står i salgs tråden, kan man lagre den infoen på dataen. Eller spørre selger om samme info.
      Ser ingen grunn til at dette skulle være et problem.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • Originally posted by GENEXXA View Post
        Ser ingen grunn til at dette skulle være et problem.
        Hvis du virkelig mener det der, da burde du bli politiker
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • Lenge leve latskapen?

          Vi purger trådene for at gamle, solgte ting ikke skal bli dratt opp i eninga.
          Om du ikke klarer å ta vare på salgsteksten selv i løpet av 30-31(-32-33-50-60-80)dager (alt etter hvor lazy mod er), så syns jeg ikke helt synd på deg.

          Dette er standard på veldig mange forum. (bare for å dra opp den der "men det gjør forum X" som et argument)

          Når høsten kommer, og alt er jævlig, så skal jeg begynne å se på en autoslett/flytt/stenging av salgstråder, men inntill da, så blir det gjort på denne måten.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • Når dagen starter med dette så er det VIKTIG å puste HAHA !!!!!

            og første jeg klarte når jeg havna på jobb var å få et brekkjern i hodet. da vet man at dagen blir så bra !!! HAHA !
            Last edited by titus41; 23-07-2010, 19:47.
            Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

            Comment


            • Hihi, digger slike dager!
              Skulle nesten tro det vilte en forbannelse over denne dagen, min virker ganske.. lik din
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment




              • nytt språk i emninga?
                sound.vision.soul

                Type R

                Comment


                • Nytt og nytt.. Petter Solberg snakker også engelsk på norsk
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment



                  • guttungen som setter blikket i faren
                    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                    Comment


                    • I wantz more candy!
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • I går var det en kar som kom å kasta den gamle mobiltelefonen sin:






                        En annen som har hatt besøk av en gnager på søppeldunken:




                        Skranken på jobben ble flyttet utendørs i dag grunnet fint vær:




                        Hvis det var noen som lurte, består hverdagen min i sommer av mye søppel.
                        Last edited by olav; 24-07-2010, 20:47.
                        Olav L.
                        Volvo 740 GLT -90

                        Comment


                        • Ting i hverdagen, Hellas edition!

                          Var akkurat på ferie i Hellas og der var det varmt, overdreven bruk av aircondition førte til sår hals så derfor la vi turen til en lokal sjappe som var rimelig kokkos.... eh, VELDIG kokkos tydligvis - for å handle litt remedier!


                          Gudskjelov hadde de akkurat det vi trengte: Halspastiller!


                          Og jammen solgte de ikke det forferdelige opphavet til mye irritasjon på plateinnspillinger:


                          Mvh
                          Dag Johansen
                          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                          Comment


                          • Prøvde å lage grønn curry i dag, fulgte oppskriften punkt til prikke, med kokos melk og fish sauce, alt så greit ut, men når jeg skulle prøve smake... Fy flate det smakte haggel. Tror jeg brukte for mye/lite green curry paste eller fish sauce, i alle fall så var det ikke spiselig i det hele tatt.


                            Takk og lov så hadde jeg en grandiosa i fryseren:
                            Mvh. Damir

                            Comment


                            • Alltid digg med en grandis. Trygt og godt vettu. Apropos Grandis:

                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • Ting i hverdagen til TTT

                                Pokerkveld og nattfotball med noen kompiser i Oslo igår,
                                bare for å få enda villere døgnrytme i sommerferien...



                                Skal forhåpentligvis ikke gjentas,
                                la meg jo når fattern sto opp.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                                Comment

                                Working...
                                X