Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TakeTheTime View Post
    Kan vente litt selv. Har god tid på meg jeg også.
    Post nr. 2000
    nope, har du ikke.. 1966 poster har du

    Comment


    • Har vel noen slettekåte moderatorer rundtom? Var på over 2000 poster tidligere idag iallfall..
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • bare bra det at all den off topic postinga blir slettet syns jeg

        Comment


        • Originally posted by Haakon O View Post
          Har vel noen slettekåte moderatorer rundtom? Var på over 2000 poster tidligere idag iallfall..
          Ja vet om en viss moderator her, som liker å slette postene mine for at jeg ikke skal nærme meg postcount'en hans. (bare tuller GENEXXA, klompen!)
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • Originally posted by pgoutlaw View Post
            bare bra det at all den off topic postinga blir slettet syns jeg
            Eh, joa, men da jeg dro hjemmefra tidlig ikveld hadde jeg 2002 poster cirka
            og når jeg kom hjem nå hadde jeg visst plutselig 1962 - øøøhh, REALLY?
            Greit nok at kanskje et par av postene mine spora litt av,
            men blir for dumt å slette 40 poster på noen timer...
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • For og klare opp i post count "dramaet". Så vil den falle ca 2-3 ganger i uken. Hos alle som har postet noe i kjøp og salg seksjon.
              Siden jeg sletter tråder som har over 1mnd uten aktivitet, eller at produktet er solgt/kjøpt. Så da vil ALLE, ikke bare du TTT, oppleve at post counten faller litt ned. Noen har kun en og annen post, noen har flere. I dette tilfellet, hadde du vel ca 40 poster. Med mindre en annen mod har slettet litt Off-Topic fra deg etter jeg sletta ca 25 tråder igår kveld.

              Men nå sporer vi litt av. Eller? Dette er jo "Ting i hverdagen" til TTT :P
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • Så overkåt som du er på å poste i alle mulige tråder, så blir det sånn når vi foretar en oppryddning.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • Overkåt neptyr? Jeg bare brenner for bilstereo, derfor er jeg aktiv, er ikke sånn på noen andre forum.
                  Men jeg ser lite poster av meg i salgsdelen om dagen - eller er det jeg som er blind og ikke vet hva jeg gjør?

                  Edit: Men hvis det er sånn det skal være, så kan jeg godt stoppe å poste på forumet ditt hvis det er det du vil?
                  Jeg er her for å lære + bidra med det jeg kan - men hvis jeg bare blir kalt "overkåt" osv. for det så blir saken litt annen.
                  Også da jeg hadde joina her så jeg etter mye nytt utstyr, derfor var jeg så aktiv i delen med salg av bilstereo...
                  Last edited by TakeTheTime; 21-07-2010, 13:19.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • Originally posted by TakeTheTime View Post
                    Overkåt neptyr? Jeg bare brenner for bilstereo, derfor er jeg aktiv, er ikke sånn på noen andre forum.
                    Men jeg ser lite poster av meg i salgsdelen om dagen - eller er det jeg som er blind og ikke vet hva jeg gjør?

                    Edit: Men hvis det er sånn det skal være, så kan jeg godt stoppe å poste på forumet ditt hvis det er det du vil?
                    Jeg er her for å lære + bidra med det jeg kan - men hvis jeg bare blir kalt "overkåt" osv. for det så blir saken litt annen.
                    Også da jeg hadde joina her så jeg etter mye nytt utstyr, derfor var jeg så aktiv i delen med salg av bilstereo...
                    *Knis*

                    Nå er du bra hårsår her.
                    Du kanke nekte for at du har vært i evig mange poster og posta alt mulig rart, og om du skal begynne å la vær å poste bare for en liten sleivkommentar fra meg, så be my guest :P

                    Men kansje du føler deg truffet når du reagerer på denne måten?
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • Originally posted by neptyr View Post
                      *Knis*

                      Nå er du bra hårsår her.
                      Du kanke nekte for at du har vært i evig mange poster og posta alt mulig rart, og om du skal begynne å la vær å poste bare for en liten sleivkommentar fra meg, så be my guest :P

                      Men kansje du føler deg truffet når du reagerer på denne måten?
                      Ok da, kanskje litt hårsår nå... Jeg bare spurte jeg, om du tror dette blir et bedre nettsted om jeg gir meg.
                      Jeg kan ikke nekte for at jeg har posta en del jeg også, men jeg nekter for at mesteparten har vært "noe rart"
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Alle kommer med noe rart nå og da, blitt kalt postfarmer/posthore osv sjøl, serke meg løpe te mamma for det
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • Den er grei. Får bare prøve å gjøre en skikkelig innsats for å selge bilen til mor isteden.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • hmm, og jeg som spente popcorn i microen og alt...

                            Comment


                            • Originally posted by TakeTheTime View Post
                              Ok da, kanskje litt hårsår nå... Jeg bare spurte jeg, om du tror dette blir et bedre nettsted om jeg gir meg.
                              Jeg kan ikke nekte for at jeg har posta en del jeg også, men jeg nekter for at mesteparten har vært "noe rart"

                              Ikke sutre!!! Jeg er da fortsatt er etter å ha blitt kalt alskens mellom himmel og jord
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment


                              • Oooog så sporer vi litt mer av, jaggu kjekt med OT.

                                Er det egentlig sååå bra å slette 'gamle' salgstråder?
                                Hvis man har kjøpt noe og mener selger lovet at [Insert noe kult her] og man ønsker å sjekke hva som stod i tråden.. men det kan man ikke, for den er vekk!

                                Er det ikke liksågreit å låse de eller noe? (Hvis man absolutt skal gjøre noe der..)
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X