Originally posted by Oekern
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Originally posted by Oekern View PostJeg tipper her DD at det er et vanlig kompaktkamra og at lukkertiden er automatisk, da "ingenting" i bilder er i fokus.
Hadde han stillt lukkertia selv ville den vært lengre for og få bedre effekt på vannet samt brukt stativ. (Men igjen, jeg bare gjetter her)
Ble bra den lupoen Haakon!
Og Titus. De derre pakkene som er sveisa igjen med plast, arrghh!!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Hahaha. Er så komisk det der. Lyst 24-7. Vanskelig å sove vel?Tidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Er igrunn ikke vanskelig og sove, når man er vant med det.
Ta deg en ferie tur nord for polarsirkelen. Er mye fint og se, vil anbefale Lofoten eller Finnmark. Drar du til Lofoten, tar sikkert omegadti deg med på fisketur :P
Så får du en fin opplevelse, + at du får oppleve og ha det lyst 24/7.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Amsterdam faen for en sykk by hahah !!!
Hvis det er noen som er Hardstyle musikk interesert her og vet hva Q-Dance er, så var jeg iallefall der i helgen.
på noe som het 10 years of q-dance DE Q-dance feestfabriek. sykkt mye folk og kul opplevelse, stor koste meg! og blir nokk en slik tur igjen med tanke på den sykkee stemninga som var der.
Last edited by titus41; 14-07-2010, 02:58.Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Hadde enormt lyst til å gå på det eventet. Men Tiesto i København nå "nylig" får holde inntill videre. Men skal selvsagt på nyttårs-QDance eventetTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by DD-Henrik View PostHadde enormt lyst til å gå på det eventet. Men Tiesto i København nå "nylig" får holde inntill videre. Men skal selvsagt på nyttårs-QDance eventet
Gleder meg til Q-Base nå i september.
er også Night Of Hardstyle with Noisecontrollers @ Tordenskiold
31. juli 2010 kl. 22:00
Slutter: 1. august 2010 kl. 03:00
Sted: Tordenskiold, Langesund
Gate: Torget 14
By: Langesund, Norway
tenkte meg tur ditt jaMorel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Allerede bestilt billetter dit, Neptyr Klarte ikke å la væreTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Prøvde å komme meg på Mysteryland men utsolgt med engang.
Inqontrol er heller ikke så gærnt!!!!
Q-base gleder jeg meg bra til !
Vært på alle DNA "konserta" og i stavanger.
Uten tvil så er Q-dance eventsa vildt braMorel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
Comment