Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kontakter innen import av bil, anyone?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kontakter innen import av bil, anyone?

    Er det noen som driver med import av bil, eller vet om noen som driver med import av bil fra f.eks tyskland, og som kan sette meg i direkte kontakt med dem, helst via epost? jeg trenger å få vurdert om det er lønnsomt for meg å hente meg bil derfra, eller om jeg skal sitte på berget og vente på at bilen jeg vil ha, skal dukke opp på finn.no
    Sture Vedal

  • #2
    Haralds Auto Sound i Horten er store på import, og har fått mye skryt for kundeservice og pris i mediene.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      http://www.tv2underholdning.no/broom...r-3205317.html

      Ikke gå i denne fella da

      Comment


      • #4
        Kommer an på hva slags bilmerke du er ute etter?
        Pioneer RS-D7RII - RS-P90 - PRS 3 veis frontsett, men mangler M171 midbass - 2x Phoenix Gold Titanium 500.4 - Phoenix Gold ZX 600Ti - Sub? - 92 MB W124 - 02 525DA M-Sport

        Comment


        • #5
          Importere min bil selv. Er en god del å tjene på det, og det er i grunn ikke noe stress i det hele tatt.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #6
            om du har tollkontor i nærheten svinger du innom der, de er somregel veldig behjelpelige med å forklare fremgangsmåte

            Comment


            • #7
              I Trondheimsområdet er det vel noen gode importører, etter hva jeg husker. Men husker så klart ikke hvilke... og kommer nok an på merke og!

              Comment

              Working...
              X