Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis spotify premium.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gratis spotify premium.

    http://www.gratispremium.com/?ref=289386

    Her skal man få gratis spotify premium! Har et par venner som har fått det, så det virker.
    Spørsmålene man må gjennom er ganske dryge, men det lønner seg jo.

  • #2
    For hvor lenge?
    Bmw e34 520:
    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

    Comment


    • #3
      Har ikke peiling. Sikkert en måned eller noe. Står ikke noe inne på siden der heller.

      Comment


      • #4
        Nesten samma prinsipp som kjedebrev jo... lal
        Mvh
        Andreas Moen Sæterbø
        Golf mk2
        Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

        Comment


        • #5
          Sendte mail og spurte om hvor lenge man fikk premium, ikke noe svar enda.. var forrige uke jeg sendte mail.
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #6
            Da fikk jeg akkurat min premium invite, og ja det er er 1 mnd.. :/
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              Da gidder ikke jeg
              Bmw e34 520:
              Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

              Comment


              • #8
                Garantert scam.
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #9
                  99kr pr. mnd for å ha all mulig musikk tilgjengelig på pc og iPhone er så billig at det er meningsløst å surre med sånne "tilbud"...

                  My2c
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Joakim View Post
                    99kr pr. mnd for å ha all mulig musikk tilgjengelig på pc og iPhone er så billig at det er meningsløst å surre med sånne "tilbud"...

                    My2c
                    Henger meg på denne jeg!
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                    Comment


                    • #11
                      dere er klar over at det er slik man får masse spam og drit i email innboksen?
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by J.T. View Post
                        Henger meg på denne jeg!
                        Du har premium og spotifyklient på mobilen?
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Dammed View Post
                          dere er klar over at det er slik man får masse spam og drit i email innboksen?
                          Et tips er å en egen spam-adresse til all slik skit man ikke er interessert i å lese, f.eks en hotmail-adr
                          Men jeg har ikke fått noe spam fra de folka der.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ugn View Post
                            Du har premium og spotifyklient på mobilen?
                            Det stemmer
                            Både online og offline på flere pc'er samt mobiltelefon
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Joakim View Post
                              99kr pr. mnd for å ha all mulig musikk tilgjengelig på pc og iPhone er så billig at det er meningsløst å surre med sånne "tilbud"...

                              My2c
                              Bortsett fra om man har sær musikk smak (som jeg) så er det ikke allt der. hehe.
                              JA! Dette er grisebilligt, slikk og ingenting for så mye musikk i så god kvalitet i lomma
                              VW Corrado - Prosjekt bil
                              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                              I´m BANKRUPT - A G60 owner

                              Comment

                              Working...
                              X