Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grilltips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jeg er meget glad i pølser, så jeg griller (for meg selv) stort sett kun ostepølser (med og uten bacon) sånn på kvelda og tar noen pils i samma når sola går nedover åsen. Herligt på sommern!

    Skal jeg ha ordentlig mat kjører jeg indirekte grilling på indrefilet. Heller oppi litt øl i dryppforma så kjøttet får en meget god smak. Tilbehøret er pils, potetsalat, ris og alt annet som måtte falle meg inn der og da

    For dere som ikke har prøvd dere på indirekte grilling så prøv, blir noe anna!
    Bruk også tennbriketter istedet for kull, da brikettene ikke behøver tennveske for og fyre og setter ikke smak på maten. Brenner også lengre med jevnere varme kontra kull..
    Last edited by Oekern; 12-05-2010, 21:24.
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #32
      må bare få det sagt, for de som liker å utforske litt på mer spennende pølser kjøp dere en sånn craig wilson hotlink pølse på rema 1000, en skikkelig grov pølse med MASSE smak og en helt sinnsyk konsistens. traff meget bra på fars smakløker i allefall :P

      det er en slik på tur ned halsen min as we speak sammen med en kaaald kilkenny, hærlig
      Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

      Comment

      Working...
      X