Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grilltips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ytrefilet av svin som har ligget natta over i urte og hvitløk marinade fra blackboy er en sikker vinner
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #17
      Originally posted by Legatia View Post
      Enig, dette er eneste ringnesen jeg er skikkelig glad i.
      De andre kan de ha..
      juleøl fra ringnes er heller ikke værst. men resten er så som så... (var litt uten for grillsesong men...)
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

      Comment


      • #18
        Hva er RR'er? Hørte et program på P3(?) der de smakte på Øl, og gav RR'er. Skjønner at det er et poengsystem, men hva står RR'ene for?
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #19
          Originally posted by GENEXXA View Post
          Hva er RR'er? Hørte et program på P3(?) der de smakte på Øl, og gav RR'er. Skjønner at det er et poengsystem, men hva står RR'ene for?
          jepp, var vist der det var hentet fra, radio resepsjonen på p3. rr`er kommer sikkert fra navnet på programmet... er vel bare en skala fra 0 - 100 egentlig
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #20
            Okei. Sånn og forstå. Flott jobb og sitte og smake på øl
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #21
              griller egentlig mye fisk her i løpet av sommeren, laks osv, sommerkoteletter, grillribbe, hehe..

              etter de geniale laksepølsene forsvant så måtte man jo finne på noe annet..

              Comment


              • #22
                marinert indrefilet er rett og slett nydelig sålenge den er stekt slik at den forblir mør og at den er noenlunde sterk i smaken.
                Mvh Tony Andrè
                Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Pappa View Post
                  Røyket kjøtt er herlig og mandig uansett åssen du snur og vender på det, men enkelte småjenter klager jo på dårlig kvalitet på kjøttet og blablabla Til 30 kroner kiloen er det ingen som tror noe annet heller, men fy så godt det er
                  Kottiser fra slakteren er alfa omega as, det er så siiiiinnsykt digg!
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    Fyttikatta, her lager jeg en tråd om grillmat også forpester dere den med ringnes og mack øl?!

                    Ringnes smakte jeg i fjor tror jeg, ok i fylla men kjøper av vane ikke ringnes, og heller ikke mack etter et år i bardufoss hvor jeg drakk (grøss) mack arctic beer hver j***a helg.

                    Mye bra mat her, ble sulten av den burgervideo'n Bra tips med å bare fylle halve med køl osv!
                    Får vel kjøpe meg en par kg med umarinerte kotteletter og teste ut litt forskjellig marinade
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • #25
                      Grillet Ørret som er kryddret med salt og pepper, eller grillkrydder. Både utenpå skinnet, og inni magen. Grillet i folie. Det er nam nam.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by GENEXXA View Post
                        Hva er RR'er? Hørte et program på P3(?) der de smakte på Øl, og gav RR'er. Skjønner at det er et poengsystem, men hva står RR'ene for?
                        Som folk sier, RR står for Radioresepsjonen, og de tester øl bl.a i sine sendinger.
                        Om jeg ikke husker helt feil så er det vel hver mandag morgen de tester nye øltyper.

                        Hele lista over de typene de har testet så langt finner du her, og du kan lese mer om Radioresepsjonen her

                        ugn: Beklager mer øl-spam i grillmat-posten din
                        Forøvrig så er det lite som slår biff stekt på engangsgrill!
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ugn View Post
                          Fyttikatta, her lager jeg en tråd om grillmat også forpester dere den med ringnes og mack øl?!

                          Ringnes smakte jeg i fjor tror jeg, ok i fylla men kjøper av vane ikke ringnes, og heller ikke mack etter et år i bardufoss hvor jeg drakk (grøss) mack arctic beer hver j***a helg.

                          Mye bra mat her, ble sulten av den burgervideo'n Bra tips med å bare fylle halve med køl osv!
                          Får vel kjøpe meg en par kg med umarinerte kotteletter og teste ut litt forskjellig marinade
                          nå må det jo sies at mack arctic beer har en 6 plass på RRs internasjonale øltest med 85,7rr`er hvor Tore dro ned snitte voldsomt hehe

                          forresten kan du jo eksprimentere med egenlagd marinade... krydder av eget valg, friske urter, oliven ojle, hvitvin og litt eddik. div andre ting man kan putte oppi blandingen er rødvin, øl, whisky osv...
                          Steffen Hammersgård
                          Alpine - Mosconi
                          Min prosjekt tråd

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by shammers View Post
                            nå må det jo sies at mack arctic beer har en 6 plass på RRs internasjonale øltest med 85,7rr`er hvor Tore dro ned snitte voldsomt hehe

                            forresten kan du jo eksprimentere med egenlagd marinade... krydder av eget valg, friske urter, oliven ojle, hvitvin og litt eddik. div andre ting man kan putte oppi blandingen er rødvin, øl, whisky osv...
                            WTF? Combotrøttlol!
                            Det kan de seriøst ikke mene.. det smaker jo dårlig utvanna sagmugg.

                            Har kjøpt inn litt forskjellig til marinadelaging.. kan bli spennende
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #29
                              noen liker feit mørk øl og andre liker lyst skvip, finnes gode øl på begge sider av den streken og smaksløkene dine har absolutt mye mere å si enn hva andre syns om den.. noe passer best til kos mens annet funker fjell å drikke seg full på. øldiskusjonen er så spredt at vi skulle nesten laget en egen pilstråd
                              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by omegadti View Post
                                noen liker feit mørk øl og andre liker lyst skvip, finnes gode øl på begge sider av den streken og smaksløkene dine har absolutt mye mere å si enn hva andre syns om den.. noe passer best til kos mens annet funker fjell å drikke seg full på. øldiskusjonen er så spredt at vi skulle nesten laget en egen pilstråd
                                Kan jo bare å starte å lese her: http://avforum.no/forum/generell-chi...-liker-ol.html nok å lese der.. ;D
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X