Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratulerer med ny jobb! :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gratulerer med ny jobb! :D

    Joakim har fått ny jobb hos DynaBel. Nyhetsbrevet kom ut nå, kan hende jeg er veeeeldig sent ut, men tenkte jeg ville gratulerere med en jobb hos ett respektabelt firma. Lykke til.. Kanskje vi får i gang en bra forum-avtale med dynabel? :P
    Sture Vedal

  • #2
    Aha, det forklarer Dynabel subben hehe

    Grattis! Det må jo være drømme jobben.

    Comment


    • #3
      Da skal han få være den som får ansvare for å fikse hjemmesida så den blir lesbar...

      Gratulere
      Mvh Even S. Jensen
      Tlf 41091189
      Digital Designs, nothing is even close!

      Comment


      • #4
        Grattis! Lykke til hos Dynabel.

        Nå som vi vet nåværende jobb, så lurer jeg på hva han jobbet med før...
        Mvh. Damir

        Comment


        • #5
          Originally posted by evensvee View Post
          Da skal han få være den som får ansvare for å fikse hjemmesida så den blir lesbar...

          Gratulere
          X2

          Dynabel trenger seriøst ny hjemmeside. Mer brukervenlig og oversiktlig.

          Gratulere med jobben Joakim.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #6
            Jepp, Gratulerer!!
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #7
              Jaggu!
              Egen tråd faktisk!!

              Takk for gratulasjonene gutter! Er en knalljobb dette ja, midt i blinken kan man vel si..

              Tror ikke det blir min jobb å ha noe med nettsida å gjøre, det får de som "kan nerde" ta seg av. Får holde meg til bilstereoen jeg.

              dynaBel suben har igrunn vært tenkt på en stund, men siden jobbsøknaden var levert så kunne det jo hende det lønte seg å "vente litt".

              Ja, hva har jeg jobbet med før..?
              Tidligere så drev jeg firma som kjølemontør og elektroreparatør, etter det så drev jeg med konstruksjon og utvikling av maskiner for gassdestruksjon. Har hatt ett år på lydteknikerstudie nå, men var på tide å tjene litt kr igjen.

              Uansett.. Nå som jeg jobber hos en av leverandørene og samtidig er engasjert i mye av det som har med bilstereomiljøet å gjøre ellers, så får jeg en utfordring med å være "rett person" på rett sted, men håper jeg har vist at jeg klarer å holde tunga i rette munn og at integriteten fortsatt blir oppfattet på en god måte. Skal iallefall gjøre det jeg kan for å få til så mye positivt som mulig på alle felt! Det var vel bare ett spørsmål om tid før jeg også fikk tilknytning til ett eller annet firma. (Har vel være en av veldig få i konkurransemiljøet som har vært helt uavhengig av alle leverandører).

              Har trua på at selv om det har vært ett par tøffe år for bransjen, så er det mye bra saker på gang fra både konkurransemiljøet og fra leverandørene! Skal ikke se bort fra at denne sesongen blir av de bedre på mange år! Det har desverre falt fra noen forhandlere og importører, andre har fått en skikkelig trøkk etter finanskrisen, men de som fortsatt lever har mye bra foran seg tror jeg.

              Igjen, artig og ikke minst uventet å få en egen gratulasjonstråd.. Takk skal dere ha!
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Du får hinte frempå til de som styrer nettsiden.

                Det blir kanskje et nytt bygg på deg? Med litt gode rabatter og kanskje spons fra Dynabel?
                Runar E. Olsen ~ Moderator
                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                Comment


                • #9
                  Originally posted by GENEXXA View Post
                  Du får hinte frempå til de som styrer nettsiden.

                  Det blir kanskje et nytt bygg på deg? Med litt gode rabatter og kanskje spons fra Dynabel?
                  Hinte kan jeg kanskje..

                  Nja, vet ikke om lysten er så stor på å bygge om en bil som "virker".. Tror den er god nok til å skape litt konkurranse denne sesongen også, men er mye spennende saker i hyllene på jobben, så ting kan jo skje... Akkurat nå så er det en tom studentlommebok som avgjør. Ny leilighet i Oslo er ikke direkte billig heller, så vi få se hva som skjer.
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Grattis, moro!! Men hvor ble det av Tore, begynte ikke han også der?
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by InstallBay View Post
                      Grattis, moro!! Men hvor ble det av Tore, begynte ikke han også der?
                      Han ble solgt til en frue fra brummundal...

                      Neida, er "hans" jobb jeg har overtatt. Bosted og familie i Brummundal og jobb i Oslo medfører reisevei på 5 timer om dagen, så det ble vel i overkant slitsomt. Med NSB som befrakter, så var vel det alt annet enn gull.

                      Pendler Tønsberg - Oslo om dagen og hadde jeg ikke hatt litt kaffe og godlyd så hadde det ikke vært veldig trivelig. Flytter i ny leilighet 250m fra jobben 1.juni. Blir helt greit å slippe køen fra asker til høvik..
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • #12
                        Tenkte ikke på BMWen. Men en annen bil. Men som du sier, er lommeboken som bestemmer alltid.
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by GENEXXA View Post
                          Tenkte ikke på BMWen. Men en annen bil. Men som du sier, er lommeboken som bestemmer alltid.
                          Gi meg en Bmw 840/850 E31, så skal jeg bygge alt jeg klarer jeg!

                          Ja er man ikke kjerringstyrt, så kommer jammen lommeboka og lager kvalm..:P
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • #14
                            Grattis, Joakim!
                            I cannot really let the pressure of a deadline inhibit me creatively...

                            Comment


                            • #15
                              Gratulerer med ny jobb Joakim
                              Mvh.
                              Bjørnar Kristiansen
                              BK Caraudio
                              48059681

                              Comment

                              Working...
                              X