Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styling-tech arrangerer Espl konkuranse i sammarbeid med Emma i Nord-Trøndelag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Styling-tech arrangerer Espl konkuranse i sammarbeid med Emma i Nord-Trøndelag!

    Lørdag 24.04.10 er det Moan-dagene på Magnetenområdet.I den forbindelse vil Styling Tech / Bilxtra arrangere ESPL bilstereokonkuranse i samarbeid med Emma fra klokken 11.00 til 15.00.Det vil være muligheter for å vinne premier.Gjeldende regler finner man på www.emmaweb.no under ESPL.

    Dette foregår på Levanger i Nord-Trøndelag.Like ved Magneten kjøpesenter. For kart se evt www.gulesider.no! Ligger like ved E6 og er rimelig enkelt å finne.

    Håper så mange som mulig har tid og mulighet for å ta en tur.Styling-Tech/bilxtra vil holde åpent denne dagen.Selger et bredt utvalg av dekk,felger,styling,bilpleieprodukter,verktøy og mye annet.Vil også bli muligheten for å kunne se og høre om banebilprosjektet som Styling-Tech jobber med fortiden.

    Vel møtt
    Last edited by Vinje; 20-04-2010, 00:47.

  • #2
    Er det noe inngangspriser på dette eller deltakerpriser på det? Jeg blir å ta turen tenker jeg, men når sånn ca starter det og blir det varende konkurranse utover hele dagen? Siden jeg mest sannsynligvis ikke kan være der noe særlig før tolv, så hadde det vært kult med ett lite program for dagen på en måte.
    Sture Vedal

    Comment


    • #3
      Nope,koster ikke noe.Koster heller ingenting å delta på Emma første gangen. Starter vel fra rundt kl 11 og holder vel på til rundt 15.00.Men er jo nok en del andre ting som foregår der også.Har ikke noe program i farta.Har hørt at "paradise hotel" deltagerene kommer til Levanger denne helgen blant annet.Er bare bilstereokonkuransen som avsluttes kl 15.00.Man må jo ikke dra hjem etter det.kan jo også være at man får muligheten til å få målt bilen etter 15.00 også.Dette er det jo arrangørene som bestemmer.Blir nok sikkert flere som blir der en stund til etter kl 15.00

      Comment

      Working...
      X