Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lunnarn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lunnarn

    Hallo, jeg er heter Håken lunn


    jeg har ikke fått noe spesielt mye kunnskap innen bilstereo da jeg ikke er mer en 17år og ikke hatt noen bil selv enda...
    men jeg har drevet masse med lyd anlegg for innebruk, har akkurat nå solgt ut det jeg vil kalle et HEFTIG stereo anlegg (i alle fall til alderen min), slik at jeg kan satse på musikk i bil og hjemmekino inne.

    har nå en bmw E34 90 model,
    men pioneer cdspiller og høyttaler rundt det hele, som var montert av forige eier(hadde kjøpt focal tror jeg vist jeg skulle kjøpt nytt selv), pluss at jeg hadde en kasse med dobbel 10 tommers bassere i av merke dreamtm skal være ganske ok greier spiller i alle fall greit nok for mei enda, og en dynabel monoblokk til å dra det samt en kondensator.

    la opp 50mm2 kabel til bagasje rommet for regner med det blir noen oppdateringer etter jeg har fått lest litt rundt om erfaringene til folk på forumet her og spurt litt selv

    mvh

  • #2
    Velkommen til forumet

    Comment


    • #3
      Vælkømmin
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Jaggu har ikke du en E34 du au! Kryr jo av de bila der på forumet her nå

        Velkommen skal du være
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Originally posted by Typhon View Post
          Jaggu har ikke du en E34 du au! Kryr jo av de bila der på forumet her nå

          Velkommen skal du være


          ja, blir bare mere og mere glad i bilen

          og det virker utrolig godt dempet orginalt også, for jeg kan spille langt høyt uten at man hører noe spesielt uten for, men nå sitter det effektanlegg på bilen så det er en litt mye motor dur inn i bilen....

          Comment

          Working...
          X