Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei, hvem er du?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Navn: Daniel Aarsund
    Bosted: Kristiansund
    Alder: 23

    Stortsett bare hobby bygger. Bygger i en Toyota Celica 2000modell..

    Anlegg:
    CD spiller ODR RS-D7R
    Diskant: http://www.pioneer.no/no/products/25...PRS/index.html
    Mellomtone: http://www.pioneer.no/no/products/25...PRS/index.html
    Midbass: http://www.pioneer.no/no/products/25...PRS/index.html

    Forsterkere: 2 stk http://http://www.pioneer.no/eur/pro...700/index.html
    DSP: http://www.pioneer.no/no/products/25...P90/index.html

    Sub:http://www.pioneer.no/no/products/25...PRS/index.html

    Prosjektet: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=155
    Last edited by D-vision; 21-03-2007, 09:47.

    Comment


    • #92
      Kenneth 18 år fra Kvernaland. Kræmen av Jæren
      Lærling på Jærbladet og fast ansatt på Østraadt Stein for å få litt ekstra inntekter.. Kjøpte meg en 1998 modell Ford Mondeo som egentlig bare skulle være "vinterbil", siden motorsykkel er hoved interressen. Hadde egentlig ikke planlagt å bruke noe penger på stereo, hadde jo en flott og trofast original cd-spiller fra Ford fra før av

      Men så var jeg innom en kompis på bilradiospesialisten på lura, og da var det gjort.. Måtte få meg anlegg i vinterbilen =) Så nå er spiller, dempematrial og kabler handlet inn. Mangler bare å bestemme meg for subber, forsterkere og frontsett. Regner med at det blir et pent bygg til sommeren.
      Står i siggen
      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

      Comment


      • #93
        Hei jeg heter Thomas Gundersen og kommer fra Arendal. er 16 år gammel.
        har vel drevet på med bilstereo og hifi i noen år nå..
        holder på å bygge anlegg i båt..en det tar jo tid nå man jobber på kiwi med 84kr timen. hehe:P

        mvh Thomas
        SoundMagus, Arizona Eagle, Magnat, DD!!

        Comment


        • #94
          namn: stig masdal
          sted: førde
          alder 24
          bil: honda integra tr , mazda mx3 ( tilsalgs for 30lapper ) og en vw golf 2


          har vel dreve på med bilstereo siden eg kjøpte meg min første cdspiller for komfpengane mine og det var i garasjen og koble det.. og finne husforsterker og et par cv 12" inni god ascona`n min : ) lang skjøte ledning sånn at eg kunne stå uttafor garasjen og burne med anlegg var kongen på haugen eg da so kom moped tidene der vart cdspiller`n montert på zr chopper`n og en 5,5" fulltone av etkverslag vart montert.. og siden har ting bala på seg
          og håper på å kunne lære masse her.. og det har eg allerede gjort.. men en slutter aldri å lære etter mi meining

          Comment


          • #95
            Hans Kjetil Langgård
            21år
            Hamar

            hatt interessen for lyd/lydtrykk en del år nå men det har vel aldri blitt det helt store siden jeg er jævlig flink til å begÿnne på nye prosjekter men sjeldent fulføre, jeg pleier vel å skylde på økonomi men det er vel bare deler av sannheten.

            men i løpet av sommern skal det ferdigstilles noe håper jeg
            VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

            Comment


            • #96
              Tor her, 87 Modell fra Gloppen/S&Fj. Blei bitt av bassillen for leeeenge sia, (ligger i genene. ) jobber som plaster hor Brødrene Aa, et av verdens ledende bedrifter innen karbon sandwich teknikk.. .
              Driver også mykje med data/spel(BF2), og Innendørs lyd.
              Har ein Opel vectra '95. med Focal, dynabel, og Arizona eagle. (pr DD, under bygging)

              Drømmer om og få jobber med bilstereo bygge feite demobiler OSV, og forme dører og kasser til bil.
              Håper på og få begynt på et bilprosjekt i framtida, (heftig russebil E.L.) men desverre er ikkje lommeboka enig med meg.
              Last edited by Surion; 23-04-2007, 21:06.
              Tor Even -
              Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
              Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
              The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

              Comment


              • #97
                Thomas K

                Thomas, 31 år fra Bærum. Jobber til daglig som Produktsjef i Bertel O. Steen bilimport. Har drevet med bilstereo i 10 år og konkurrerte i 2003 - 2004 med en Audi A6. Bygger nå anlegg i en Corvette, så vi får se hvordan det går!
                Thomas K
                Corvette, pure V8 Power
                - ingenting slår lyden av en sint V8-er!

                Comment


                • #98
                  Heisann =)

                  Erland 19 år jobber som elektriker lærling på hadeland og i oslo.
                  kjører VW Bora som jeg har satt in et par bassere som jeg selvfølgelig har kjøpt hos installbay =)
                  Snuser vel litt rundt på dette formuet p.g.a min interesse for elektronikk og bilstereo.

                  Erland

                  Comment


                  • #99
                    hei, jeg heter jørgen, er 21år. har vært interresert i hifi i noen år.
                    når jeg kjøpte min første bil var det gjort. etter det har bare blit at jeg vil ha mer og bedre.

                    skal legge ut noen bilder av mitt prosjekt etterhvert.
                    seas referance, alpine iva-d310rb, alpine processor, aktiv deling, dynabel forsterkere og sub. det skal byttes seinere...


                    snakkes

                    jørgen
                    Mvh
                    Jørgen
                    Alpine IVA-D310R, Alpine PXA-H701, Seas Reference, Supra, Stinger, Dynabel (til salgs)

                    Comment


                    • Hei alle sammen, snublet over dette forumet via en snedig link i hc_tk sin prosjekttråd på bilforumet

                      Jeg heter Haakon, er 29år og bor for tiden i lillestrømsområdet etter 28år på Stord og i Bergen. Jobber med grafisk design og driver litt med bildekor/folie/klistremerker på hobbybasis utenom..

                      Jeg har drevet på med bilstereo siden midten av 90-tallet, var med i en NASCA-konkurranse i 2000 og vant klassen, men solgte bilen før finalen og har ikke konkurrert siden. Jeg har prøvd litt av hvert, og tatt vare på de komponentene jeg har likt best som nå bare ligger på hylla og venter på et nytt prosjekt.. Mitt ukomplette anlegg består nå av: Pioneer P9 m/dsp, audison vrx 6,420 ex og 1,500 ex limited, Focal Audiom TLR diskanter og en Phoenix Gold Cyclone sub.

                      Moro med et eget norsk bilstereoforum!
                      Last edited by Haakon O; 06-06-2007, 13:54.
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • Kicker-Kent

                        Hei jeg er en mann på 27 år. Som kommer fra en Liten Plass i Nordland, 10 mil sør for Bodø. Jeg har som hobbyer Data & It og Liker og holde på med alt som har med Lyd og Bilde, Har drevet med bilstereo fra midten av 90-Tallet. Men holder på med det største bilstereoprojektet mitt hittil, de andre har jeg bare koblet opp endel Bilspiller + endel subber og høytalere, men som sagt driver jeg og bygger ett omfattende Bilstereoprojekt,tenkte jeg skulle konkurrere til Sen-Sommeren. Det er første gang jeg er med på noen konkurranse. Projektet mitt innebær Frontsett-Kicker, Bak-Høytalere-Kicker, Driver og modder dørsidene og har lagd ny hatthylle i glassfiber, Driver og bygger nytt baggasjerom, Alt skal være i glassfiber-Finshish utenom dørken som skal være i ska. Har en 4-Kanal Effektforsterker og en 2-Kanal Effektforsterker, begge i Kicker. Har også Qearthquake kondesatorbatteri 2,500 Farad. Itilegg skal jeg ha Touchskjerm system med egen Dataløsning med Gps-Enhet. Har alt utenom Subbene som blir Kicker Solo Baric L5/L7 12, 2 stk. Så jeg håper det går bra. Hvis det er noen som vil gi meg tips er jeg åpen for alt. Har en Mazda 626 GLX 88 Mod, dette bygges i. Til alle andre her Stå på alt blir bra hvis man bruker tid på det!!! :-) Lykke til Alle sammen!!!

                        Bra med ett Norsk Bilstereoforum, Dette forumet virker veldig bra!!!

                        MvH

                        Kent (Kicker-Kent)
                        Last edited by Kicker-Kent; 08-05-2007, 14:58.

                        Comment


                        • Originally posted by Haakon O View Post
                          Hei alle sammen, snublet over dette forumet via en snedig link i hc_tk sin prosjekttråd på bilforumet
                          Det er bra jeg har klart å verve deg over hit da. Dette er et mye bedre forum hvis temaet gjelder bilstereo!
                          Btw.Mye gromt utsyr du har. lykke til med prosjektet
                          Prosjekt SQ Audi A3

                          Comment


                          • Hei Anders Nilsen heter jeg. er 17år fra moss og er VElDIG intresert i bilsterio og har vært det siden jeg var 12år. har nå planer om og bygge en bil og starte med db-drag street c.

                            Comment


                            • Hei og hå alle stereofrelste! Thomas heter jeg, er 20 år og kommer fra det smekre sørlandet
                              Har vel vært interessert i stereo siden første gang jeg så en høyttaler hoppe ut og inn, fantastisk interessant
                              Drevet nå litt med bilstereo på hobbybasis de 3 siste år..
                              Var mer spl jeg tenkte på da, men nå bikker det jammen over på sq!

                              skal ikke se bortifra at det dukker opp en liten prosjekt tråd etter hvert
                              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                              Comment


                              • Håvard Zakariassen her...23 år og student i Hamar. Bil(peugeot) og billyd er interessene.
                                puslet med billyd siden jeg var 18...men aldri fått ferdig et bygg skikkelig..skifter mening hele tiden hehe...
                                nå om dagen kjører jeg rundt i en grønn 306 med litt Alpine og rockford saker i...blir vel nytt prosjekt til sommeren..håper på å bli ferdig denne gangen

                                Flott med nytt forum forresten!!!! BRA tiltak!!

                                ellers...bare ta kontakt, så kan vi preike billyd i timesvis...

                                take care
                                Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

                                Comment

                                Working...
                                X