Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei, hvem er du?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Thomas
    32 år fra porsgrunn, jobber som maskin ing. har hatt bilstereo som hobby i 14-15 år. Holder for tiden på med ett Mini prosjekt med litt div. utstyr.

    Comment


    • #47
      Tommy (Too MUCH) Lund

      Bør på Jæren, og har vel hatt bilstereo som hobby, siden 1996, og konkurerte aktivt fra 1997-2000, som har resultert i 2 NM titler, og en 2. plass i EM. + ca 25 plasseringer blandt topp 3.

      Har vert litt rolig på bilstereofronten i det siste, men å er det på vei en del Pioneer PRS produkter i bilen, som forøvrig er en Golf V R-TSI.
      Tommy
      2002 LOTUS ELISE S2
      2006 BMW 118d M-SPORT
      1999 YAMAHA YZFR6

      Comment


      • #48
        Bygger du for å konkurrere igjen eller, Tommy? Var med for første gang i 2000 og husker BMW'n din godt...

        Comment


        • #49
          Originally posted by InstallBay Hamar View Post
          Bygger du for å konkurrere igjen eller, Tommy? Var med for første gang i 2000 og husker BMW'n din godt...
          Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp på en konkuranse eller 2.
          Tommy
          2002 LOTUS ELISE S2
          2006 BMW 118d M-SPORT
          1999 YAMAHA YZFR6

          Comment


          • #50
            Kim Andrè gullhav
            er 18år, bor i arendal
            Student ved arendal gymnas
            hvert interesert i anlegg siden jeg fikk mitt første lile stereoanlegg på barne rommet
            driver nå med mitt første bygg i bil
            Kim Andrè Gullhav
            Sponsor søkes til nytt prosjekt!!!
            Honda Civic 94 mod - Mitsubishi Galant 90 mod
            Soundstream + Pioneer =

            Comment


            • #51
              Originally posted by InstallBay Hamar View Post
              Klar for litt støyping nå, Kent?
              Alltid klar for å stenge meg inn i lukkede rom med masse utstyr og deg vettu
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • #52
                Aleksander Rundgreen, 18 år!
                Driver med bilstereo som hobby og elsker det:P
                Jeg har laget en rekke annlegg. bygd i 3 biler i det siste året. Har arbeid hos bilradio reperatører og har elektronikk utdanning.

                Drevet med merker som: Pioneer - Dynabel - Peerless - Audiopipe osv osv.

                Har lakt for hat: Rockford Forsgate
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                Comment


                • #53
                  Joachim Lyse, bor på Sandnes. Jeg har jobbet 5 år (96-01) på Bilradiospesialisten Sandnes, jobber nå på klargjørings avd på Peder S. Fjetland. (Møller Stavanger) Jeg har nå to "familiebiler" med diverse Pioneer stereo/multimedia i, håper vel kanskje å kunne bygge noe litt mer spennende i Golfen (får se hvordan det blir hos Tommy).
                  Joachim Lyse
                  `06 VW Touran
                  `07 VW Golf R TSI

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Joi View Post
                    Jeg har nå to "familiebiler" med diverse Pioneer stereo/multimedia i
                    Lag en prosjekttråd med familiebilene dine, kult å sett bilder av Touran
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by InstallBay View Post
                      Lag en prosjekttråd med familiebilene dine, kult å sett bilder av Touran
                      Heeelt enig!
                      Pioneer - Hertz - Zealum
                      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                      Comment


                      • #56
                        Lars Ove Skarseth, 21 år fra Molde.
                        Jobber hos Hansen Radio & TV i storgata i Molde.

                        Begynte vel med lyd når jeg var ganske liten, var vel rundt om 11-12 da jeg "arvet" mitt første stereoanlegg, hadde en bror som hadde et skikkelig stereooppsett i kjellerstua, og deretter vakket det på seg og kjøpte mitt første stereoanlegg for komfirmasjonspengene da jeg var 14/15.
                        Etterhvert ble interessen for bil og bilstereo større, liker å lage ting med hendene og få fram et resultat som jeg selv har laget. Begynte når jeg var nesten 18 år, og ribbet totalt ned en Honda Civic i forholdsvis grei stand..
                        Etterhvert så vakket "drømmene" på seg, og jeg sa jeg skulle bygge en ny bil av dette.. Både utvendig og innvendig.. Og det skjedde vel egentlig, bare noen år senere Er en tråd under "prosjekter" om bilen.

                        Selger merker som :
                        Hertz, Audison, Focal, Seas, Dynabel, Ground Zero, Alpine og Pioneer.
                        Honda Civic
                        Audison Thesis

                        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                        Comment


                        • #57
                          Michael Vik, 20 år fra Son
                          Jobber som elektrikerlærling.

                          Har fikla med litt diverse stereo de to tre siste årene, mest i bil.
                          Holder for tiden på med det mest omfattene prosjektet hittils i en e36 coupe med blant annet Zapco og Morelkomponenter.

                          Skal ikke se helt bort ifra at det kommer en liten prosjekttråd etterhvert
                          66 Chevrolet El Camino

                          Comment


                          • #58
                            Arild Johnsen her. 25 år. Bor i Sandnes, jobber på Bilradiospesialisten Sandnes. Kjører en BMW E36 Touring med full Pioneer bilstereo.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by A.R View Post
                              Har lakt for hat: Rockford Forsgate
                              Bare et lite spm av interessens grunn da jeg ikke har kjenskap til merket selv: hvorfor?
                              Mvh Stian Kolås
                              -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                              - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                              Comment


                              • #60
                                Svein Erik Fredriksen, 22 år denne sommeren.

                                Akkurat nå holder jeg på med et "lite" soundstream prosjekt i ny bilen(06 hyundai coupe) hvor jeg faktisk har håp og tro på å få både litt sq og spl

                                Ikke fått gjort noe siste tiden pga været,som sikkert de fleste har fått med seg er ganske villt her nede i sør

                                Interessen for bilstereo kom vel i ca 95-96 da faren til en kamerat hadde en del "ville" bygg, og begynte da selv med litt hjemmestereo.. i konfirmant tider ble det handler og bygget en del PA, som ble solgt mellom 17-18 års alderen da jeg handlet førstebilen som jeg gav 5000,- for.. slang inn komplett blaupunkt/velocity stereo i denne til en sum av 4* bilens pris

                                ellers er jeg nå på bil nr.6 og har vel tilbakelagt rundt 160000km på norske veier på disse 4 årene, men har vel bare møtt et fåtall av dere

                                Jaja..utdannet Elektroreperatør m. kjøling og har nok å ta tak i.. jobber også på elektroverksted

                                Edit: soundstream stereo solgt, og Hertz er på vei inn. kommer egen prosjekt tråd snart (foreløpig takk til Pål(installbay) og Lars(engenaudio)
                                Last edited by golfnos; 03-11-2007, 21:21.

                                Comment

                                Working...
                                X