Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei, hvem er du?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei!

    Mathias her, også kalt Bassias

    Eg er ein gutt å 15 år, snart 16! (23.09) og liker bass og musikk.

    Rundt om i uka skrur eg bil for : http://hrcustom.net/ Der har eg det gøy! Men eg bygger litt Bilstereo av og til, men for det meste lager eg Hi-fi høytalere.
    Er eigar av ein BMW E34 520 av 88 årgang, som snart skal bygges anlegg i, men må ha råd til andre ting, så det blir ikkje store greiene

    Gleder meg til å delta i diskusjoner, og lære! Lære masse!

    Håper vi snakkes
    Livet er for kort for dårlig lyd!

    Liker bass som for tarmene til å krølle seg!

    Comment


    • Magnus Fausko, bitt av customising basillen fra jeg var liten (startet med demontering av radioer og lignende)..
      Gått javnt derfra. Aldri jobbet med dette direkte.

      Gjør litt freelance innen grafisk design og lignende.
      Magnus kjører Corolla E11...

      Comment


      • Claus her!

        25 år, gift og er utdannet vvs-rørlegger, jobber nå med fagbrevet som industrirørlegger.
        Har fluefiske etter ørret som lidenskap
        "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

        Arnold Gingrich, 1969

        Comment


        • Lars her.
          19 år den 6. juli, og får snart lappen igjen. (onkel måtte låne den)
          Holder på å utdanne meg som bilmekaniker, men kunne også tenkt meg å begynne med bilstereo, det er noe med det som holder meg rolig og det er rett og slett bare kos og se gode resultater både lyd og utseende.

          Har bygd bilstereo i mange biler helt fra eg var 15 år gammel.
          Det hele begynte vel med en tur til sverige og eg ville omtrent ingen plass enn den ene bilstereosjappa. Det endte opp med at eg kjøpte stereo for 4500.- og begynte å tulte i en peugeot 406 stv som fattern hadde da.
          Har bygd litt for kompiser og familie, men mest og størst til meg selv.
          Det siste bygget var Pioneer TS-W5102 SPL matet med 2000w rms i 2 forskjellige BMW`er faktisk.
          Men nå er det andre boller, Kicker Solo X18, matet med Ground Zero GZPA 1.8000D, ligger prosjekt her.

          Kjører ATV og cross på fritiden. ATV`n er en 2007 mod Suzuki LT-R450 QuadRacer som er trimma i alle retninger, og har ca 60hk på bakhjula og nermere 70 i motoren og med massevis av beskyttelse og utstyr for Race.
          Crosseren er en 2003 Honda Cr125, slapp sak med 43hk i motor (delvis orginal, untatt forbedret gassrespons og flow. Til salgs for 20.000.-)

          Driver også trimming av motorer når det måtte passe. Det er morsomere å kjøre de etterpå enn å bygge, hehe.
          (motsatt som bilstereo, der er det kjekkere å bygge. Er nesten slik at når en er ferdig, så vil en bygge på ny.)

          Det var vel mer enn nok om meg.
          Last edited by Larsi; 02-07-2008, 15:21.
          It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
          Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

          Comment


          • Martin Evensen

            Hei

            Jeg er da Martin Evensen fra særp, er da 21 år og har bodd i særpi hele livet.

            Drev sykt med med med sterio både bil og hjemme.
            Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har byggd om anleggene jeg har hat i bilene min. Men det siste året har jeg ikke hatt ork til å bygge noe nytt etter bilen min ble vrank. Men blir vel tilå bygge et litte anlegg i audièn til jeg får meg en annen bil igjen.

            Comment


            • Heter Anders, bosatt i Troms.
              27år samboer og pappa, med altformye som skal gjøres til enhver tid.
              Jobber i forsvaret, og har 2 bruksbiler som jeg prøver holde noenlunde i orden,
              i tillegg til 2 veteranbiler. Hjelper også "svigerbror" med sine prosjekter,
              da han er mye bedre på volumberegning og fikse ideer enn meg.
              Han leiter og komponerer, jeg skader meg og blør, som oftest..
              Er nå på jakt etter en Pioneer DEH-P77 MP til riktig pris.
              Last edited by Futte; 14-07-2008, 00:08.
              _________________
              Anders T.
              Flat Out Racing
              "When in doubt, go flat out."

              Comment


              • Heter Fredrik, bosatt i midt norge
                20 år bor hjemme enda, har en polo som har større forbruk av frontfangere enn ja jeg vet ikke hva.. byttet ut 4 fangere på under 2 år, å det kommer av kræsjing eller hopp. ellers er det litt bilstereobygge på gang.
                nå har jeg en pioneer deh p40-mp spiller, pioneer kevlar 4" coax, 2 pioneer 12" subber 1000w tror jeg de er på, en xzound 2000.4, 2 pioneer 600 2ch, og en boshmann 2 farad kondensator. det funker, men ska bytte det meste.

                Comment


                • hei Heiter svein. og bor på vestlandet.
                  og eier ein audi a4 og har lit prosjekter i tankene. nå har eg Pioneer 12" sub, 1600 watts forsterker 2 6x9 cadence høytallerer i hatthyllen. pioneer cd spiller. har ikje noe fromtsett enda. sjå kor vi ender
                  Mvh Svinung.

                  Comment


                  • Heihei, heter Øyvind og bor i Øyer, Lillehammer.
                    Har en gammel Saab 900i 89-modell jeg kjøpte som førstebil og har litt planer med den. Har allerede bygget subkasse og satt den inn baki med to 10" dynabel DY9410 elementer med en dynabel BF4501 400-1200W forsterker. Venter på Alpine utstyr fra USA bl.a CDA9887 og SPX-17Ref sett jeg skal sette inn
                    VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

                    Comment


                    • Hei.
                      Jeg heter Stig-Andre Mayer og er fra Hønefoss. Jeg er amatør på forum, men ønsker å bli bedre. Har en gammel kadett Gsi som jeg bygger litt Alpine i, ønsker å kun ha ett merke. Jeg er på nybegynnerstadiet med støpeplast og suger til meg alles erfaring da jeg aldri har bygget noe slikt før selv om utstyret er handlet for lenge siden.
                      Stig-André

                      Comment


                      • Øker´n her. Bumpa innom her for og se etter ny cd speller..
                        Kjører RF elementer i hele bilen. Type Punch serien.
                        VW Corrado - Prosjekt bil
                        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                        I´m BANKRUPT - A G60 owner

                        Comment


                        • Velkommen til dere siste som har kommet inn i varmen
                          Her er det masse fine bygg og gode tips å ta med seg (mange timer med god lesing)
                          Håper dere finner noe interessant.
                          Reinhardt

                          Comment


                          • For min del. Så er jeg "ferdig" med anlegget i min bil. Veldig lavbudsjett, men er dog veldig fornøyd.
                            Også er jeg livredd strøm. Så du kan jo selv tenke hvor flink jeg er
                            Er bare no småting som kommer med tia tenker jeg..
                            VW Corrado - Prosjekt bil
                            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                            I´m BANKRUPT - A G60 owner

                            Comment


                            • Stund siden eg registrerte meg men har ikke presentert meg her
                              Heter no Thomas for de som er dum og ikke klarer å tyde nicket mitt bor i Ytre Arna rett utenfor selve Bergen.
                              Er ganske noob på det med anlegg i bil egentlig men lærer etterhvert og satser på å lære ekstra mye her på forumet
                              www.mitsubishi-klubben.no
                              Pioneer RockfordPower PhoenixGold Focal

                              Comment


                              • heisann! espen heter jeg! er fra notodden i telemark, elsker å bygge anlegg i biler! fortiden så har jeg 2stk jlw7 13" og en soundstream xxx10000d. er her for å lære av andre og kjøpe og selge stereo

                                Comment

                                Working...
                                X