Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei folkens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei folkens

    Hei. Er vel på tide å skrive noe her. Hans Aassved er navnet, 21 er alderen. Er fra Namsos og er blitt en del over gjennomsnittlig glad i bilstereo så da må man lese og lære, så henter en del inspirasjon og motivasjon her fra. Kjører fortiden rundt i en grå/rød Nissan Almera 97' modell. Er absolutt ikke flink til å dokumentere det jeg gjør så blir vel ingen byggetråd fra meg selv om alt av bilstereo i bilen er byttet ut.

    Utstyret består fortiden av en Pioneer AVH-6300BT hovedenhet, JL C3-650 frontsett, 1 stk. Ground Zero GZPW 12 limited subwoofer, hjemmelaget kasse ca 90 liter tunet til 35hz, RF P200-2 forsterker til frontsettet, 2 stk. Cadense Phoenix 1200 forsterkere til subben og noen jalla høyttalere bak fra Jula.

    Planen videre er 2 litt kraftigere batterier en de jeg har i bilen fortiden, rydde opp litt i ledninger og kanskje finne ny plassering av forsterkere. Etter hvert kan det hende jeg monterer noen små subber/midwoofere under dashbordet for å ta seg av de litt høyere frekvensene som subwooferen ikke klarer å levere.

    Det var litt om meg og mitt, har lest en god del av det som står her på forumet og kommer nok til å kaste bort mye mer nattesøvn på forumet her

  • #2
    Velkommen skal du være, lag en byggetråd du sleng inn det med bilder du har av bil og stereo store som små prosjekter er velkomne
    Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
    Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

    Comment

    Working...
    X