Announcement

Collapse
No announcement yet.

Humortråd Oktober 09

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Være forsiktig med sånne bilder, om påtalemyndighetene i Kongo ser det, så kommer dem til å bli tiltalt for Voldtekt og ..
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #32
      For det der er jo en skriftlig innrømmelse, godkjent av den norske stat, siden det er publisert på et norskt forum..
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #33
        Fuck, nå blir dem vel jobbende for meg eller Installbay og, så vi får et 500 millioner dollars krav mot oss
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #34
          Du trenger nok litt mer enn en strippejobb for å betale ned det kravet da ja.. :P
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #35
            Haha, skulle ikke forundre meg
            1989 Volvo 740 GL

            Comment


            • #36
              Synest det var litt teit å kreve erstating på 12 mill kun for den gamle land cruiseren som de sikkert har arva fra Norge..
              Mvh
              Asbjørn Aarø
              2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

              Comment


              • #37
                Originally posted by Crazytaxi View Post
                Du trenger nok litt mer enn en strippejobb for å betale ned det kravet da ja.. :P
                Ja, i hvert fall når man tenker på det heller labre lønnsnivået de fleste her inne ville hatt i en slik jobb. Hadde nok fått mer skadeerstatninger enn bonuser og tips

                Comment

                Working...
                X