Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nå har de funnet DDaudio og IT-Spesialisten også!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Noen som har tenkt på at den mailteksten kanskje er skrevet en gang, av en person ett eller annet sted i verden, før det bare sendes ut til botene?
    For de som står bak, så er det relativt lett å gjøre denne jobben her
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #17
      Originally posted by J.T. View Post
      Noen som har tenkt på at den mailteksten kanskje er skrevet en gang, av en person ett eller annet sted i verden, før det bare sendes ut til botene?
      For de som står bak, så er det relativt lett å gjøre denne jobben her
      Jeg har aldri fått samme tekster. Dem driver nok å skriver mange forskjellige, og sender de samme ut til samme mailadresser. Noen blir kanskje mer godtroende på noen tekster enn andre?

      Uansett er det litt tungvint å holde på med. Stress med å kjøpe, finne mailadresser, lage boter og skript, samtidig som dem må svare på alle mailer fra dem som går fem på, og dem som ringer inn må jo hvertfall bli besvart for at det skal virke seriøst nok til at det kan gjennomføres. Så endel arbeid er det nok.

      Her er en sinnsykt bra en: http://forum.200sx-ogn.org/download/file.php?id=40937
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #18
        Joda, jobb er det jo. Ingen tvil om det
        Men med tanke på tiden som har blitt brukt på å bygge opp de forskjellige nettene, så er ting veldig "klarlagt" for de eventuelle nye som vil innpå det markedet der.
        Men ja, møkkarbeid å sitte og svare på mail/ta tlf i det "yrket" der.
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #19
          Originally posted by J.T. View Post
          Joda, jobb er det jo. Ingen tvil om det
          Men med tanke på tiden som har blitt brukt på å bygge opp de forskjellige nettene, så er ting veldig "klarlagt" for de eventuelle nye som vil innpå det markedet der.
          Men ja, møkkarbeid å sitte og svare på mail/ta tlf i det "yrket" der.
          Hmm, driver DU med dette? hehe

          Ja, ting er vel nokså klarlagt slik som du sier ja, men herregud så kjedelig jobb. Fortsette søket etter en idiot som biter på i en uendelighet, for noen lusne tusenlapper hehe.
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #20
            De har avansert endel, for nå får vi ofte tiggerbrev på Norsk. Ikke godt oversatt, men det er i det minste oversatt. Type babelfish oversetting.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Digital Designs Norge View Post
              Hmm, driver DU med dette? hehe

              Ja, ting er vel nokså klarlagt slik som du sier ja, men herregud så kjedelig jobb. Fortsette søket etter en idiot som biter på i en uendelighet, for noen lusne tusenlapper hehe.
              Hehe, nei, men jeg jobber med data, IT og sikkerhet til daglig, samt at jeg har godt over middels interresse for data og nettverk, så da er det fort gjort å lese seg opp til hvordan ting fungerer
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #22
                Originally posted by J.T. View Post
                Hehe, nei, men jeg jobber med data, IT og sikkerhet til daglig, samt at jeg har godt over middels interresse for data og nettverk, så da er det fort gjort å lese seg opp til hvordan ting fungerer
                Hehe, tenkte meg noe slikt ja

                Måtte jo bare antyde litt
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  De har avansert endel, for nå får vi ofte tiggerbrev på Norsk. Ikke godt oversatt, men det er i det minste oversatt. Type babelfish oversetting.

                  Fra de der ccampaigns eller hva dem heter?

                  Får også slikt oversatt, men det er reklame da :P
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #24
                    Et fint tips er jo og droppe @'en i mailadresser i signaturer o.s.v, og heller skrive (a).
                    Altså slik: mail (a) mailesen.com, i stedet for å ha hele mailadressa rett fram.
                    Dette gjør da at bot'ene som skanner gjennom websider og forumer ikke klarer å plukke opp mailadressa di
                    På den måten så er sjansen mindre for å få spam..
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                    Comment


                    • #25
                      Hadde jeg vært en smart skriptmekker hadde jeg oversatt forekomstene av x (a) x til x@x
                      Jeg har mailen min en del steder, men ikke slik at google finner dem tror jeg. Får lite søppelpost også. Bruker zenbe, de har gode filtere.
                      98' Audi A4
                      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by InstallBay View Post
                        De har avansert endel, for nå får vi ofte tiggerbrev på Norsk. Ikke godt oversatt, men det er i det minste oversatt. Type babelfish oversetting.
                        Ot,men når du nevner tigging, så stod det en fyr med bøsse utenfor nærbutikken her en dag, men det stod ikke REDD BARNA på skjorta, men REDD NEGERBARNA

                        ikke sikkert andre tar det på samme måte som meg,men holdt på å daue av latter! Ikke det at jeg har noe imot "mørke" osv,men følte det var så jævelig dårlig promotert

                        Ingen id kort hadde han heller, så sikkert en som skulle samle penger til seg selv?...

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by golfnos View Post
                          Ot,men når du nevner tigging, så stod det en fyr med bøsse utenfor nærbutikken her en dag, men det stod ikke REDD BARNA på skjorta, men REDD NEGERBARNA

                          ikke sikkert andre tar det på samme måte som meg,men holdt på å daue av latter! Ikke det at jeg har noe imot "mørke" osv,men følte det var så jævelig dårlig promotert

                          Ingen id kort hadde han heller, så sikkert en som skulle samle penger til seg selv?...
                          hahahahaha

                          Comment


                          • #28
                            men de ser at mange bruker yahoo, hotmail og gmail kontoer, og såvidt jeg vet kan man kun sende til 50 om gangen med dem.
                            Pro-tip: Lær deg litt mer om SMTP..
                            Det er null problemer for meg å sende en mail fra deg til deg.
                            Det er det som er problemet med dagens protokoller, så sinnsykt usikre.

                            Nei, men Spam-filter, phising-filter, ANTI spy- og adware programmer og en feit maskinvarebrannmur, router med management og switch med management og power-over-ethernet/PoE. Sikre systemer har jeg Virus har jeg aldri fått sålenge jeg har hatt PC som har hatt nevneverdige påvirkninger for ytelsen.
                            Hvilket spam-filter, hvilken switch, hvilken brannmur og hvorfor har du brannmur OG router?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment

                            Working...
                            X