Announcement

Collapse
No announcement yet.

Top Gear Tester Busser :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jeg elsker "money limited" challenger... baaare kødd, og litt seriøsitet inni mellom... sånn det skal være..
    jeg må også på biljakt igjen da en tulling kjørte på meg bakfra.. knuste høyre hjørne bak, alt av lys, støtdemper, skjerm etc..
    bilen går bra ennå da men ikke min feil så fpr heldigvis igjen på skatten
    så jeg kommer til og sitte klistra neste uke...!

    PS finne en bil til rundt 15-20k er ikke lett, jævla student liv, vill ha finere bil >_<

    Comment


    • #17
      Hvis han kjørte på deg bakfra skal du jo ha tilbake pengene fra forsikringen, eller er det kanskje det du har fått og leter etter en bil til 15-20k?
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Digital Designs Norge View Post
        Hvis han kjørte på deg bakfra skal du jo ha tilbake pengene fra forsikringen, eller er det kanskje det du har fått og leter etter en bil til 15-20k?
        vjeg kjøpte bilen for 7-8 måneder siden for 15k, da var den så og si strøken..
        bor på en øy så noen rustflekker er kommet...

        det jeg lurer på og gjøre er og spørre om jeg kan beholde bilen, og selge den som deler..
        interiøret er strøkent, motorn har gått 119000 (ikke akkurat mye for en 119000 modell) så kanskje noen penger og hente der og vinter dekk som har gått 1 sesong, og orginale alu felger som ser helt greie ut.
        så til sist skrote den selv..

        går det kan jeg kanskje hente litt mer enn 10k.. skal i alle fall taksere den på mandag.. blir spennende hva de sier..

        så vis noen trenger deler til en toyota carina II XLi eller den motorn så er det bare og sende en PM, så kanskje det går ann og fikse et eller annet..

        Comment


        • #19
          Originally posted by duality View Post
          (ikke akkurat mye for en 119000 modell)
          Jobbe du i R&D Avdelinga til Toyota ell?
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #20
            Originally posted by Crazytaxi View Post
            Jobbe du i R&D Avdelinga til Toyota ell?
            oj, massiv skrive feil, mente 1990 model...
            får klage på vondt i hue og nakke etter nakkesleng >_< haha

            Comment


            • #21
              Etter taksering får du penger fra forsikringsselskapet, og men du kan motta pengene og i TILLEGG beholde bilen. Så kan du selge den i deler, og faktisk komme i god pluss for at du ble påkjørt. Har en bekjent som gjorde dette Og det er helt lov
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                Etter taksering får du penger fra forsikringsselskapet, og men du kan motta pengene og i TILLEGG beholde bilen. Så kan du selge den i deler, og faktisk komme i god pluss for at du ble påkjørt. Har en bekjent som gjorde dette Og det er helt lov
                det er det som er planen.. jeg har også hørt rykter om att skroten øker til 6000kr eller noe i den duren... om det stemmer er jo det knall!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by duality View Post
                  det er det som er planen.. jeg har også hørt rykter om att skroten øker til 6000kr eller noe i den duren... om det stemmer er jo det knall!
                  Tror det er litt feil.

                  Var snakk om at de skulle øke skroten til 5 eller 10000 i fjor for gamle biler med dieselmotorer da dem forurenser så mye, men for oss med vanlige biler kan vi bare glemme noe slikt tror jeg, men skal da ikke si noe sikkert. Ryktene må jo alltids stamme fra en plass, og i slike tilfeller som dette er det vel media som er førstemann på slikt
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #24
                    for se hva som skjer...
                    blir spennende og få taksert bilen i alle fall, og se hva jeg får for den...

                    Comment


                    • #25
                      Søndagens episode er ute, og de kjøpte en bil som 17 åringer ville ha hatt, og ennå bedre det er en challenge!

                      Gidder ikke å si mer før andre har sett episoden, men den var genial!
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment

                      Working...
                      X