Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gullkorn fra bilradiospesialisten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    mulig han bare jobbet der sommeren, får i alle fall håpe det. skikkelig kronidiot av en verdensmester. var jo det som gjorde alt så gøy, det var den holdninga han hadde. ville ikke ta et eneste råd underveis, får han jobba jo tross alt på BRS.
    mvh Sindre Carlsen

    Comment


    • #17
      Hehehe. Sykt bra

      Hvor gammel var han?
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #18
        sender du navnet hans på pm sindre? Høhø Mer fremgang på din bil??

        Comment


        • #19
          har ikke navnet hans, men ser han støtt og stadig. ny bil hver gang

          men hvis du er fryktelig interressert i det navnet har jeg det til i morra, men blir for galt å henge folk ut med navn
          alle begynner et sted, og at han kanskje skrøt litt mye på seg kan nok være tilfelle

          vært lite respons på pussebilder i prosjekttråden, så har ikke orka oppdatere med de nyeste pussebildene. de ser vel stort sett like ut satser på å begynne på den dritten i midten som jeg angrer på at jeg laget noe herk å pusse rundt
          mvh Sindre Carlsen

          Comment


          • #20
            Hvor gammel er han fyren?
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #21
              var en ung en
              mvh Sindre Carlsen

              Comment


              • #22
                Så etter 50mm2 inst. materielle på brs forleden, endte opp med at de syntes at 50mm2 var for knot å installere, og at resultatet ble mye bedre med en skikkelig kondis.. fra rf.. som de tilfeldigvis hadde på lager.
                98' Audi A4
                Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                Comment


                • #23
                  Så klart.


                  Er du overrasket?
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                  Comment


                  • #24
                    Niks. Akkurat sånn som kompisen min som jobbet der. Har den gromme DLS A7 ampen baki, også en fattig 16mm2 kabel til den.. Og en kondis såklart..
                    98' Audi A4
                    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                    Comment


                    • #25
                      Ja, men da trenger han jo ikke større kabel. Han har jo kondis. De lager jo strøm. Visste du ikke det?
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by thomasekeli View Post
                        Ja, men da trenger han jo ikke større kabel. Han har jo kondis. De lager jo strøm. Visste du ikke det?
                        hirr hirr
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #27
                          I dag var jeg å hjelpte en kompis med å installere nytt anlegg i en gammel merce som bilradiospesialisten i bergen har hatt klørene bort i. Noen av tingene de har gjort er å lage et vepsebol _uten_ like bak på iso kontakten. De hadde brukt masse gaffatape for å feste signalkablene i dørken. Og når de gikk tom for svarte strips til å feste høyttalerkablene med hadde de brukt elektrotape.Yrkesstolthet, hva er det?

                          Men det var ikke det værste, bak i hattehyllen, hvor det er plass til 5.25" høyttaler (mulig du må ha en overgang) hadde de montert 6x9" under hattehyllen med en tydlig hjemmelaget adapter som ble skrudd i fast fra oversiden. Bildet taler vel for seg!



                          Det utrolige er at den adapteren er så dyp at membranen slår oppi selv med lite utsving.

                          Comment


                          • #28
                            Huff og huff. Kjenner jeg nesten blir deprimert hehehe
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

                            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                            Comment


                            • #29
                              Jøss, mye sjokkerende lesning. Hadde aldri trodd det var så useriøst på BRS, har vel hatt intrykk av at de er ganske "store".

                              Comment


                              • #30
                                Ja jeg ble litt oppgitt jeg også, så kom det en av naboene til han kompisen min... Han hadde 2par med 6x9 i hattehylla, sub i bagasjen og ingen frontsett...

                                EDIT: Det skal sies at brs ikke hadde noe med det sistnevnte anlegget å gjøre.
                                Last edited by Tobbelobb; 02-06-2009, 00:04.

                                Comment

                                Working...
                                X