Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jo sånn ja. Den ser jeg, men er nå ikke så vanskelig å frese rett inn på forumet og trykke på chat

    Hadde jo vært praktisk da med en irc kanal her på forumet, da vi alle kan koble oss til som du sier med egen klient på pcen istedenfor nettleseren.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #17
      #bilstereoforumet.no @ EFnet har eksistert lenge. Bare å joine der.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #18
        Har joinet
        Personlig så liker jeg bedre å ha samlet kanalene til de forumene jeg er aktive på i mIRC, men det er min smak.
        Synes det blir litt mas og skifte vinduer hvis man driver og leser i forumet og samtidig chatte i et chatte-vindu.

        Derfor så har jeg alle mine forum oppe i faner i Opera, og tilhørende kanaler på IRC i Mirc'n
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #19
          Originally posted by J.T. View Post
          Har joinet
          Personlig så liker jeg bedre å ha samlet kanalene til de forumene jeg er aktive på i mIRC, men det er min smak.
          Synes det blir litt mas og skifte vinduer hvis man driver og leser i forumet og samtidig chatte i et chatte-vindu.

          Derfor så har jeg alle mine forum oppe i faner i Opera, og tilhørende kanaler på IRC i Mirc'n
          Kjøp deg MacIntosh. De løser problemet ditt på en genial måte.
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #20
            Originally posted by Oekern View Post
            Kjøp deg MacIntosh. De løser problemet ditt på en genial måte.
            Smak og behag vil jeg si, uten at jeg gidder å dra igang en evigvarende diskusjon om hva som er best og ikke
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #21
              Splitscreen løser saken enkelt for meg. 2x24" skjerm gir plenty plass til det meste, også forum og chat samtidig
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Oekern View Post
                Kjøp deg MacIntosh. De løser problemet ditt på en genial måte.
                Den synes jeg nesten du må utdype her. Hva er så fantastisk med Mac som gjør at IRC-chatting og forumnerding går så mye bedre en på pc?
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Oekern View Post
                  Kjøp deg MacIntosh. De løser problemet ditt på en genial måte.
                  LOL....
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #24
                    Drar opp igjen denne jeg.
                    Hva med å bruke chat/irc til hurtige diskusjoner og spørsmål, i stedet for å gå way too off-topic i tråder?
                    Tror det ville blitt et "ryddigere" forum på mange måter, samtidig som folk kan få hurtig hjelp

                    Programmer som mIRC og X-Chat pluss div. andre er lite ressurskrevende, og enkelt å sette seg inn i.

                    Vet det har blitt gjort forsøk her før også, men mener at om flere ønsker det, og går inn for det, så ville det blitt litt mer nytte ut av det
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                    Comment


                    • #25
                      Har vært inne på chatten her par ganger. Og INGEN har vært der.

                      Jeg viste ikke at forumet hadde egen IRC kanal. Får vell laste ned mIRC + nbs script, slik jeg hadde den gang jeg spillte, og hang på quakenet.

                      Og jeg er enig i det J.T. skriver, bedre og ta chit-chatten på IRC/chatten, enn og gå way of topic (iknow, im one of those)
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by GENEXXA View Post
                        Har vært inne på chatten her par ganger. Og INGEN har vært der.

                        Jeg viste ikke at forumet hadde egen IRC kanal. Får vell laste ned mIRC + nbs script, slik jeg hadde den gang jeg spillte, og hang på quakenet.

                        Og jeg er enig i det J.T. skriver, bedre og ta chit-chatten på IRC/chatten, enn og gå way of topic (iknow, im one of those)
                        Hvordan skal du få hjelp hvis det ikke er noen der?
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by J.T. View Post
                          Smak og behag vil jeg si, uten at jeg gidder å dra igang en evigvarende diskusjon om hva som er best og ikke
                          Åy. Denne tråden har jeg helt glemt :P
                          Dette blir svar til deg og Tony.
                          Jeg tenker på en funksjon som heter spaces. En funksjon som gir deg værtfall 4 skrivebord.
                          Du kan f.eks bruke et skrivebordsvindu til musikk, et til forum/chat og ha andre oppgaver på den/de siste.
                          Skjifter enkelt vindu med ctrl og piltastene..
                          Vet ikke om windows har en slik funksjon, men den er genial.
                          (Det var også litt ironisk ment fra min side den uttalelsen)
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • #28
                            Hvorfor tror du vi drar denne tråden igang igjen?
                            For å få folk inn dit
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by J.T. View Post
                              Hvorfor tror du vi drar denne tråden igang igjen?
                              For å få folk inn dit
                              Klar over det, hehe. Men er jo greit og svare for seg og, selvom det var "Litt" på etterskudd.
                              VW Corrado - Prosjekt bil
                              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                              I´m BANKRUPT - A G60 owner

                              Comment


                              • #30
                                Hehe, jeg svarte egentlig ugn jeg, men du skrev i mellomtiden ser jeg haha
                                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                                Comment

                                Working...
                                X