Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderes solgt: Mosconi Gladen 6to8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vurderes solgt: Mosconi Gladen 6to8

    Ønsker meg 10kanaler, så vurderer derfor å selge min mosconi 6to8 til fordel for en Helix DSP PRO.

    Dette er 6to8 4V versjon, med SP-DIF multiboard, Mos Bt3.0 for justering over bluetooth og oppgraderte opamper.
    Den er pent brukt, i god stand og låter helt fantastisk. den lager noen kneppelyder når man justerer flere elementer av gangen, men dette kan fikses (bytte av prosessor) og er kun under justering.

    Samlet pris på dette var 6 796kr, selges for 5000
    Last edited by hc_tk; 24-08-2015, 10:52.
    Prosjekt SQ Audi A3

  • #2
    bring up my post
    Prosjekt SQ Audi A3

    Comment


    • #3
      Du har PM
      Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

      Comment


      • #4
        søk på pxa h900 procesor.

        Comment


        • #5
          Pris

          Er denne solgt?. Syntes prisen er vell høy da det nesten er nypris og det er feil på den. Hva er prisen på Ny prossesor ferdig montert. Kom kneppingen når du byttet opamp? Er intresert men da langt billigere

          Comment


          • #6
            Neida. Er her fortsatt. Nypris er 6800 så man sparer 1800 kr, vil ikke si det er nypris akkurat. Feilen har vært der hele tiden og er kjent av Mosconi. Det er dynabel som har sagt at de må bytte prosessor og at jeg kan sende den dit. Har bare ikke fått somlet meg til å gjøre det.
            Prosjekt SQ Audi A3

            Comment


            • #7
              Hvis du ikke for solgt den og bytter prossesor kan jeg gi deg halv av nypris som er ganske standard for brukt. Hadde den vært ny i eske kunne jeg vurdert den prisen 😉

              Comment


              • #8
                Gjerne det, men uaktuelt til halv pris
                Prosjekt SQ Audi A3

                Comment


                • #9
                  Ok hva er minste beløpet. Får en Audison Bit one til en hyggelig pris ny men denne har allerede de kortene jeg er ute etter. Minstepris ferdig fikset?
                  Last edited by VikNor77; 18-10-2015, 19:10.

                  Comment

                  Working...
                  X