Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meget kraftig Eldre Denon hjemmekinoreciever AVR3805 selges superbillig!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Meget kraftig Eldre Denon hjemmekinoreciever AVR3805 selges superbillig!

    Hei! Da jeg har har skifta ut noen komponenter hjemme i stua selger jeg dette gamle flaggskipet fra Denon.
    AVR 3805 hadde nypris på 11.000kr.
    Dette er et ekte monster på 17kg. En forsterker som alle andre modeller på markedet ble sammenliknet mot. Trenger du masse power, men ikke de aller nyeste streaming-funksjoner, og vil du ha ekte kvalitet til skampris så er denne et lite røverkjøp...


    7 x 160W rms i 6ohm (gidder ikke liste opp alle funksjoner, denne har vel absolutt alt som var tilgjengelig på markedet ved lanseringen i 2008).

    Selges med fungerende fjernkontroll (ikke spesielt estetisk tilfredsstillende) og mikrofon for automatisk romkorreksjon.

    Minstepris 1200kr inkl frakt! Eller kom med bud!

    Les anmeldelse her:
    http://www.techradar.com/reviews/aud...-293461/review

    Spesifikasjoner:
    http://www.denon.co.uk/uk/product/pa...ductid=avr3805







    Last edited by bass-freek; 15-12-2013, 16:26.
    never enough!

  • #2
    Legger inn bud på 1200 inkl frakt jeg da )
    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
    | Gladen 75c6 - DD m4a |
    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

    Comment


    • #3
      Det er notert!
      Må vel gi det noen dager til før jeg avslutter hehe.
      never enough!

      Comment


      • #4
        1300,- inkl frakt.
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          Mottatt Tommen. Tenker jeg lar den ligge til årsskiftet. Høyeste bud da blir lykkelig eier av tung Denon hjemmekinoreciever!
          Tidligste mulig tidspunkt for sending er 06.01 grunnet juleferie.
          never enough!

          Comment


          • #6
            Originally posted by bass-freek View Post
            Mottatt Tommen. Tenker jeg lar den ligge til årsskiftet. Høyeste bud da blir lykkelig eier av tung Denon hjemmekinoreciever!
            Tidligste mulig tidspunkt for sending er 06.01 grunnet juleferie.
            Den er god. Går ut fra at denne fungerer 100% på alle kanaler og allr inn/utganger fungerer?
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tommen View Post
              Den er god. Går ut fra at denne fungerer 100% på alle kanaler og allr inn/utganger fungerer?
              Ja, nå har jeg ikke testa alle tenkelige muligheter, men ingen feil oppdaget, skulle du ikke være fornøyd så si ifra så kommer vi nok til enighet. Vil jo ikke ofre mitt gode navn og rykte her på forumet .den er din for 1300kr målemikrofon og porto inkludert. Sender om noen få dager når jeg er tilbake fra ferie .

              Send navn og adresse på PM!
              Last edited by bass-freek; 01-01-2014, 14:12.
              never enough!

              Comment


              • #8
                Dumt av meg aa ikke sjekke det opp, men ser du skriver lanseringen i 2008. Iht linken du har delt, fra denon sin hjemmeisde, saa staar det "Launch date - 04.2004". HDMI var jo kommet i 2008, saa naar du nevnte at den hadde alt som var tilgjengelig aa faa i 2008, sa undret jeg hvorfor ikke denne hadde det. Men for min del er det ikke ett must, da Optisk er like bra, da begge er digitale signal, samt at koplet man opp en Sonos Connect til denne ampen saa har man plutselig traadlos musikk-styring via iphone eller ipad
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment

                Working...
                X