Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse bilstereo stjelt i natt/Tromsø - 26.04.09

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse bilstereo stjelt i natt/Tromsø - 26.04.09

    Heisann, en kompis var ganske uheldig i natt, ble frastjelt en god del bilstereo. Snapper dette rett fra et annet forum:

    "I natt har jeg hatt besøk av ubudne gjester i arbeidshesten...

    Innbruddet har skjedd etter jeg parkerte på parkeringa her i Kroken etter nattens runde, som var ca 05:30 i morges. Altså må det ha skjedd i tidsrommet mellom 05:30 og utover... Jeg lå og sov da jeg fikk beskjeden, som var i 13-tiden i dag. Det var også en Audi på parkeringsplassen over her som har hatt besøk, men jeg vet ikke hva som forsvant der.

    Iallefall, det som forsvant var følgende:

    1x CD-spiller, Alpine 9886R
    1x Forsterker, Cadence FXA2100 2x100w
    2x Alpine Type-S 6x9 250w
    + Subben. Alpine R12 med forsterker og kasse. (Pakken på bilstereospesialisten til 2900,- bare med R-element)
    1x Corsair FlashVoyager 16GB minnepenn


    Så, om det er noen som får tilbud om dette, eller kjenner noen som får det, eventuelt har fått seg ny stereo med mistenkelige komponenter, så gi meg en lyd. Sikkert noen som er russ i år, som har interesse av billige deler også. Politiet har DNA-spor i tillegg, så jeg håper at det ikke skal ta lang tid før saken er oppklart. Jeg har serienr på tingene også, så det blir ikke noe problem å identifisere de. Jeg er veldig interessert i hvem vedkommende kan være, for å si det slik, så all hjelp mottas med takk.

    Dusør til finneren!

    Ta kontakt!


    Wegard - 99 29 98 56"
Working...
X