Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velocity VPA-11500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Velocity VPA-11500

    Stjålet i vennesla i løpet av natten. har hatt inbrudd i garasjen. Kjennetegn: Mangler plexi glasset som beskytter instillings potmeterene å knukket beskyttelse deksler under skrue festene.


    Håper folk sier i fra hvis di kommer over noe som kan stemme????


    Faen satans folk som ikke kan lære seg forskjell på "mitt å ditt" . Skulle hatt ei kule mitt i kne skåla.


    =/)(&#"¤=(/%&"#¤=(/&"%?(/)"#%?)"&#%?(% = Faen Satan!!!
    MTX Stinger Alpine

    MTX VW Golf 3 1998 STV.

  • #2
    det best er vel egentlig att di fikk med seg en RF kondis som Er helt ute av fungsjon. haha LOL
    MTX Stinger Alpine

    MTX VW Golf 3 1998 STV.

    Comment


    • #3
      har også hatt folk i garasjen i går natt!

      Heldigvis hadde jeg flytta inn alt utstyret på jobb midlertidig da jeg har satt inn 2 "lysthus" byggesett i Romjula!

      Misstenker naboen min, men vil heller se an om noen prøver seg igjen...

      Comment


      • #4
        Få satt opp noen kamera svein, billig webcam mot garasjen med motion detektor f.eks.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          vet.. lurte på å bygge en sentral med alarm også når jeg først satt i gang..

          Comment


          • #6
            1000watts lyskaster med bevegelses sensor som du kobler på en alarm natt bordet.. kan koble vekk lyset og bare bruke sensoren også mener jeg og huske... problemet er at det tar rev/grevling også.. hehe.
            sound.vision.soul

            Type R

            Comment


            • #7
              Biltema har bevegelsesdetektor til 100 spenn tror jeg
              Roar Sørlie
              Tlf 90127075
              Strandgata 26; mitt andre hjem :P

              Comment


              • #8
                Huff da golfnoz. hørtes ikke bra ut nei. har vist vært flere inbrudd etter bilstereo her i distriktet har jeg hørt. ikke bra. menmen. da var sensor kobblet til alarmen inne så da må dem bare komme ja :P
                MTX Stinger Alpine

                MTX VW Golf 3 1998 STV.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by neptyr View Post
                  Få satt opp noen kamera svein, billig webcam mot garasjen med motion detektor f.eks.
                  Skal man først ha det er det greit med et dyrere kamera med bra bildekvalitet, slik at man faktisk kan identifisere personene på filmen. Kjekkt og ha om man må gå til politiet med det.
                  Er jo ikke alltid man har tid/kan følge med.
                  VW Corrado - Prosjekt bil
                  Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                  It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                  I´m BANKRUPT - A G60 owner

                  Comment


                  • #10
                    Da er forsterkeren Tilbake etter en kompis ringte å trengte hjelp til å koble opp en amp han hadde kjøpt av en kompis av seg. (Ikke felles venn). Tror ikke di er venner heller lenger. for å si det slik.

                    Men uansett. han ringte jeg kom. å der ligger ampen min i baksete han sitt hehe
                    MTX Stinger Alpine

                    MTX VW Golf 3 1998 STV.

                    Comment


                    • #11
                      han kameraten til vennen din er ikke fra justvik tilfeldigvis?

                      Comment


                      • #12
                        nopp. vågsbygd. sorry. skal si i fra hvis jeg hører noe om ditt. hva var som ble tatt hos deg?
                        MTX Stinger Alpine

                        MTX VW Golf 3 1998 STV.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Oekern View Post
                          Skal man først ha det er det greit med et dyrere kamera med bra bildekvalitet, slik at man faktisk kan identifisere personene på filmen. Kjekkt og ha om man må gå til politiet med det.
                          Er jo ikke alltid man har tid/kan følge med.
                          Jeg TROR ikke du kan bruke slikt, annet enn til å utføre litt selvjustis. Dersom videoovervåkningsmateriale skal kunne presenteres som bevis i retten tror jeg du må ha søkt Datatilsynet om å få sette opp kamera (og få søknaden godkjent selvsagt). I verste fall kan du muligens få et motsøksmål for ulovlig oppsatt videokamera, og jeg tror ikke jeg tar feil om jeg sier at det kan svi mer enn "simpelt" innbrudd/tyveri...

                          Men jeg vet ikke hvordan det stiller seg med hjemmemekk-alarm, av typen "ubeskyttede punkter" med 230V, barberblader osv. rundtomkring...

                          Comment


                          • #14
                            Man har ikke lov til å bruke videoovervåkning som bevismateriale med mindre det er satt opp skilt som tydelig forteller at det er kameraer tilstede.
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Typhon View Post
                              Man har ikke lov til å bruke videoovervåkning som bevismateriale med mindre det er satt opp skilt som tydelig forteller at det er kameraer tilstede.
                              jepp dette er helt rikrig, står i loven ang overvåking, har måtta sjekket d opp da jeg har overvåking både ute og inne i verkstedet.
                              beklager OT, men tenkte å henvise til loverket ang overvåking da d er såpass alvorlig, og samtidig kanskje slippe en del diskusjoner ang dette

                              http://www.datatilsynet.no/upload/Do...r/kamoverv.pdf
                              Last edited by bmw520; 13-01-2009, 03:18.
                              Ronny Karlsen
                              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                              Comment

                              Working...
                              X