Announcement

Collapse
No announcement yet.

thsoldat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • thsoldat

    Jah... jeg kjøpte jo denne spilleren med boks av deg da, men mye respons fra deg siden kan man ikke skryte av?

    Mottok spiller og DSP nesten 2 uker etter at du sa du hadde hentet den og maste på meg om at jeg snart måtte hente den på postkontoret. Vel, jeg hadde ikke fått noen hentelapp og det viste seg at pakka hadde blitt feilsendt til Tromsø før den havna i Drammen.

    Pakken blir hentet ut samme dag som jeg får hentelapp. Ivrig som jeg er skal dette inn i bilen med en gang. Åpner esken og finner da aller først en fjernkontroll hvor volumknappen er ødelagt. Uten den volumknappen så får jeg ikke justert veldig mye på spilleren. Ny fjernkontroll er vel mellom 500 og 1000 kroner et sted fikk jeg forespeilet.

    Etter fjernkontrollen kommer et ormebol av kabler. Disse var bare stappet neddi esken. Slik behandler man IKKE optiske kabler som koster skjorta! Jeg har ikke testet om de virker enda.

    Tar ut spilleren som forøvrig mangler monteringsramme, og tar ut DSP som kommer levert uten sikring i sikringsholderen og mangler en skrue på terminalen for strøm. Kjempeimponert var jeg da! Virkelig...

    Allerede rimelig lei av hele greia så skal jeg teste spiller. Kobler opp kun spiller med strøm - ingenting skjer. Ringer litt rundt og ingen skjønner hvorfor. Leverer den til Matador og han finner ut at det er deler for over 1000 kroner som må byttes - FINT!! Noen ICer og drit som har blitt brent.

    I starten var du veldig ivrig på å få solgt denne, noe jeg nå forstår hvorfor. Etter at jeg mottok denne har det vært TYST fra deg. Fikk vel et par SMS tilbake etter at jeg nærmest måtte "true" deg, Men siden det har jeg ikke fått høre noe.

    Regner ikke med at du leser dette egentlig men kanskje dette virker som en liten advarsel til alle andre på forumet. Eller dukker du opp etter to uker og unnskylder deg med at du jobber på sjøen og er umulig å få tak i - du også? Time vill sjåvv!

    Og en siste ting. Lær deg og pakk inn tingene du selger! Eneste som beskytta innholdet fra omverdenen var noe tynn bølgepapp og ikke noe annet. Kjenner jeg blir sur bare jeg prater om dette her.

    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 00:58.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

  • #2
    mye useriøse folk på foumet no, virker det som..

    Comment


    • #3
      Ja virker slik, Hater useriøse folk til tider.
      Ødelegger for oss seriøse....
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #4
        Har prøvd å ringe og ringe, sende utallige tekstmeldinger, samt ringe fra andre nummer uten hell.

        Har akkurat nå snakket med faren til 'thsoldat'. Fikk beskjed om å sende regningen for reparasjonen til han så skulle han dekke hva det kostet. Vel, kan ikke klage på det egentlig. Bare utrolig kjedelig at folk skal gjøre seg til kjeltringer for slikt.
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Vitner om att personen det gjelder ikke er så særlig voksen av seg.
          Mtp. faren er ufattelig generøs å gjør opp for ham.
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

          Comment


          • #6
            Har en idé om at det kanskje kan føre til litt mindre lommepenger på han fremover hvis faren må ordne opp..
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #7
              Får håpe han skjerper seg nå som far hans må ordne opp i dette da!
              Får tru far hans banker litt vett i fyren
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #8
                Får vel ringe faren din etter hvert jeg da, Typhon
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment

                Working...
                X